اخبار داغ

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس اعلام کرد؛

رشد ۲۱ درصدی کمک حامیان به فرزندان ایتام و محسنین

رشد ۲۱ درصدی کمک حامیان به فرزندان ایتام و محسنین
رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: حامیان نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین طی چهارماهه نخست امسال 502 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک بندرعباس کمک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حسن مکاری رضوانی، رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس با قدردانی از مشارکت خیران و حامیان در برنامه‌های اجرایی این نهاد گفت: نیکوکاران با حمایت از نیازمندان نقش بسیار ارزنده‌ای در بهبود کیفیت زندگی آنان ایفا می‌کنند و زمینه توانمندشدن خانوارها را فراهم می‌سازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی بابیان اینکه در حال حاضر 544 یتیم و 231 فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک بندرعباس هستند، افزود: حامیان نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین طی چهارماهه نخست امسال 502 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک بندرعباس کمک کردند که این میزان کمک نسبت به سال گذشته 21 درصد رشد یافته است.

,

مکاری با اشاره به اینکه دو هزار و 535 حامی نیکوکار با کمیته همکاری دارند، بیان کرد: در طرح اکرام ایتام هر یتیم به‌طور متوسط دارای سه حامی است که کمک‌های خود را به‌صورت نقدی و غیر نقدی به‌حساب آن‌ها واریز می‌کنند.

,

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس با قدردانی از کمک‌های مردم نوع‌دوست به ایتام و فرزندان محسنین گفت: خیران می‌توانند با شماره‌گیری تلفن گویای ۳۲۸۸ برای کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد کمک کنند و یا می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ آمادگی خود را جهت ثبت‌نام در طرح اکرام ایتام و محسنین اعلام نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه