اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان:

پژوهش‌های بین‌رشته‌ای در حوزه سلامت گسترش پیدا می‎کند

پژوهش‌های بین‌رشته‌ای در حوزه سلامت گسترش پیدا می‎کند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: این تفاهم‌نامه برای گسترش پژوهش‌های بین‌رشته‌ای در حوزه سلامت است و نیازمند حضور و بهره‌گیری از علوم رشته‌های مختلفی مانند انسانی، هنر، اجتماعی، فنی مهندسی و علوم پایه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طاهره چنگیز در حاشیه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین‌رشته‌ای در حوزه سلامت دانشگاه‌های علوم پزشکی، اصفهان و صنعتی در گفت‎وگو با صاحب نیوز اظهار کرد: امروز تفاهم‌نامه رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی، اصفهان و صنعتی برای گسترش پژوهش‌های بین‌رشته‌ای در حوزه سلامت امضاء شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان گفت: این تفاهم‌نامه برای گسترش پژوهش‌های بین‌رشته‌ای در حوزه سلامت است و نیازمند حضور و بهره‌گیری از علوم رشته‌های مختلفی مانند انسانی، هنر، اجتماعی، فنی مهندسی و علوم پایه است.

,

وی افزود: با توجه به اینکه دپارتمان‌های مرتبط با این رشته‌ها در دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی وجود دارد، این زمینه فراهم شد که بتوانیم به‌صورت سازمان یافته و تصویب شده پژوهش‌های بین‌رشته‌ای را با سرعت و جهت‌گیری مناسب‌تر از آنچه تاکنون بوده، ادامه دهیم.

,

چنگیز با بیان اینکه امیدواریم با حمایت رؤسای دانشگاه، مشارکت اعضای هیئت‌علمی، کارکنان و دانشجویان را برای پژوهش‌های بین رشته‌های حوزه سلامت را بهتر داشته باشیم، تصریح کرد: پژوهش‌های حوزه سلامت وسیع است، از پژوهش‌های بالینی گرفته تا پژوهش‌هایی که منجر به فناوری در حوزه تجهیزات پزشکی تا پژوهش‌های اجتماعی و حوزه سلامت نیازمند مشارکت همکاران ماست.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان در پایان تصریح کرد:: نیازمند مشارکت در زمینه‌های مختلف هستیم که امیدواریم با شکل‌گیری این کنسرسیوم و عملیاتی شدن این آیین‌نامه، مشارکت از سایر دانشگاه‌ها را داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه