اخبار داغ

صندلی لغزان آذری هر چند شایعه اما تأثیرگذار!

صندلی لغزان آذری هر چند شایعه اما تأثیرگذار!
یکی از فاکتورهای موفقیت در تیم‌ها آرامش است که صحبت‌هایی مانند جدایی سعید آذری هر چند شایعه می‌تواند در عملکرد تیم اثر منفی داشته باشد که باید حتماً موضوعاتی از این قبیل مدیریت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ بعد از حذف ذوب‌آهن از جام باشگاه‌های آسیا صحبت‌ها و شایعاتی از تغییر در مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن مطرح شد؛ سعید آذری که عملکرد قابل قبولی برای سبزپوشان داشته است برای چندمین بار در یک سال اخیر صحبت‌هایی از رفتنش در فضای مجازی منتشر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز دراین‌باره اظهار کرد: بعد از این که نتوانستیم در جام باشگاه‌های آسیا به مرحله بعد صعود کنیم و تیم شرایطش تغییر کرد، دوباره صحبت‌هایی در فضای مجازی از جدایی سعید آذری مطرح شد.

, صاحب نیوز,

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: تغییرات مدیریتی موضوعی نیست که بتوان گفت کسی که مدیر است همیشه مدیر باقی می‌ماند و این تغییرات امر بدیهی است.

,

وی افزود: در حال حاضر به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن می‌گویم که هیچ تغییری نداشته و در حال حاضر تصمیمی برای تغییر هم وجود ندارد، اینکه برای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد هم که از اکنون نمی‌توان صحبتی داشت.

,

به نظر می‌رسد یکی از فاکتورهای موفقیت در تیم‌ها آرامش است که صحبت‌هایی از این قبیل هر چند شایعه می‌تواند در عملکرد تیم اثر منفی داشته باشد که باید حتماً موضوعاتی از این قبیل مدیریت شود؛

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه