اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان:

نیازمند احداث کمپ ماده 16 در استان زنجان هستیم/ فرهنگ رانندگی در استان زنجان باید ارتقا یابد

نیازمند احداث کمپ ماده 16 در استان زنجان هستیم/ فرهنگ رانندگی در استان زنجان باید ارتقا یابد
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در استان نیازمند احداث کمپ ماده 16 استان زنجان هستیم گفت: ظرفیت کمپ‌های استان برای نگهداری و بهبود معتادان کافی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رحیم جهانبخش در گفت و گو با موج رسا; در مورد پاکسازی برخی از پارکهای زنجان اظهار کرد: برای پاکسازی پارکها از معتادان متجاهر و خرده فروشان قطعا ورود می‌کنیم و توانمندی این را هم داریم ولی مشکلی که وجود دارد این استان کمپ ماده 16 را ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: ما جا برای نگهداری معتادین و ادامه درمان آنها در استان نداریم و کل ظرفیت ما در استان زنجان به 200 نفر می‌رسد که آنهم غیرانتفاعی هستند.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان استان زنجان کمپ دولتی ندارد افزود: ظرفیت کمپ‌ها نیز در استان کم است و در حال حاضر نیز با طرحهایی که اجرا می‌شود معتادان متجاهر جمع آوری می‌شوند.

,

وی بیان کرد: مواد مخدر عامل اصلی فساد و سرقت‌ها است و از اولویت‌های نیروی انتظامی در سطح استان مطرح است.

,

فرهنگ رانندگی در استان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد

, فرهنگ رانندگی در استان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد,

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه 90 درصد فوتی‌های داخل شهر به دلیل نبستن کمربند است افزود: در خیلی از تصادفات کمربند جان سرنشین را نجات داده است.

,

وی همچنین با اشاره به فرهنگ رانندگی در استان زنجان افزود: وضعیت فرهنگ رانندگی در استان راضی کننده نیست و باید فرهنگ رانندگی در استان زنجان بیشتر جا بیفتد.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه سرقت یکی از جرائمی است که شهروندان را اذیت می‌کند افزود: دلایل مختلفی نیز دارد که یکی  از دلایل می‌تواند سهل انگار شهروندان باشد.

,

وی عنوان کرد: با اقدامات انجام شده نیز توانستیم در چهار ماه نخست امسال میزان سرقت‌ها را کاهش دهیم و تا به امروز شاهد کاهش 5 درصدی هستیم.

,

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه این 5 درصد کاهش کافی نیست و باید در بخش‌هایی ورود بیشتری داشته باشیم که این اقدام انجام خواهد شد خاطر نشان کرد: استفاده از قفل فرمان نیز در کاهش میزان سرقت خودرو در استان بسیار تاثیر گذار است.

,

وی در پایان در مورد برخورد با توزیع کنندگان مشروبات الکلی افزود: با طرح‌هایی که در نظر گرفته شده با این افراد برخورد خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه