اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان خبر داد؛

راه اندازی 16 رشته تحصیلی جدید در استان زنجان

راه اندازی 16 رشته تحصیلی جدید در استان زنجان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با راه اندازی 16 رشته تحصیلی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان موافقت کرد و داوطلبان بدون کنکور می توانند در رشته های جدید این واحدها از مهرماه 1398 ادامه تحصیل دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علیرضا فیروزفر در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: رشته‎های تحصیلی جدید در گروههای هنر؛ مهندسی؛ علوم پایه و علوم انسانی قرار دارند و متناسب با نیازهای استان و داوطلبان می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی ادامه داد: رشته‎های ارتباط تصویری، بازیگری، طراحی پارچه، طراحی لباس، علوم و مهندسی صنایع غذایی، گردشگری، گیاه‎پزشکی، مدیریت صنعتی، مشاوره، مهندسی پلیمر، نقاشی، مدیریت کسب و کارهای کوچک، مدیریت مالی در مقطع کارشناسی برای واحد زنجان مورد تصویب قرار گرفته است.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان همچنین از موافقت برای ایجاد رشته مهندسی عمران برای واحد ابهر و رشته های مدیریت کسب و کارهای کوچک و مهندسی کامپیوتر برای واحد هیدج خبر داد.

,

فیروزفر تصریح کرد: داوطلبان تحصیل در رشته های تحصیلی جدید دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، ابهر و هیدج می توانند از روز شنبه دوم شهریور با در دست داشتن مدارک ثبت نام به واحدهای دانشگاهی مراجعه نمایند و در صورت نیاز با شماره تلفن  33424024-024 دفتر معاونت آموزشی تماس حاصل نمایند.

,

وی همچنین درخصوص ثبت نام بدون آزمون این دانشگاه برای مهرماه 1398 اظهار کرد: ثبت نام برای مقطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان از طریق سامانه مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.org  می‎باشد.

,

گفتنی است ؛ داوطلبان تحصیل در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در واحدهای و مراکز زنجان، ابهر، هیدج، خدابنده، طارم و ماهنشان و آموزشکده های سمای زنجان و ابهر می توانند در رشته های تحصیلی ثبت نام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه