اخبار داغ

خدمتی دیگر از بسیج سازندگی؛

ورزشگاه 5 هزار نفری شهدای نوشهر افتتاح شد

ورزشگاه 5 هزار نفری شهدای نوشهر افتتاح شد
ورزشگاه پنج هزارنفری شهدای نوشهر که به همت و تلاش بسیج سازندگی مازندران بازسازی و توسعه صورت گرفت با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، صبح امروز ورزشگاه پنج هزارنفری شهدای نوشهر که به همت و تلاش بسیج سازندگی مازندران بازسازی و توسعه صورت گرفت با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح و به طور رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اسحاق جهانگیری در حالی که از سوی وزیر ورزش و جوانان همراهی می‌شد، از بخش‌های مختلف ورزشگاه دیدن کرد و با توضیحات مسئولان از جزئیات احداث و بهره‌برداری این مجموعه مطلع شد.

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در آیین بهره برداری از ورزشگاه شهدای نوشهر گفت: از روند پیشرفت پروژهای عمرانی در مازندران راضی هستم و همچنین در این استان ۹۰ پروژه در دست اجراست که به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی افزود: امیدواریم حداقل دو سوم آن تا پایان دولت دوازدهم تکمیل شود.

این ورزشگاه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به مازندران با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان، توسط بسیج سازندگی کربلای مازندران احداث شده است. علاوه بر ۸۳۰۰ متر مربع مساحت زمین چمن، ۴۱۰۰ متر فضای سکوها که دارای سایبان و صندلی برای تماشاگران می‌باشد، نمایشگر ورزشگاهی، سیستم روشنایی برای بازی در شب، جایگاه VIP و ۱۱۰۰ متر مربع فضای اداری نیز در این مجموعه ساخته شده است.

ورزشگاه شهدای نوشهر دارای استانداردهای بین‌المللی نیز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران در حاشیه افتتاح استادیوم 5 هزار نفره شهدای نوشهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بسیج سازندگی در هفته دولت قرار بود برای هر روز یک افتتاح پروژه داشته باشد که با آمدن معاون اول رئیس‌‌جمهور زمانش زودتر انجام شد.

محمدمهدی اقبال‌پور با بیان اینکه اعتبار این پروژه 15 میلیارد تومان است که از طریق دفتر مقام معظم رهبری این اعتبار مصوب شد، اضافه کرد: تاکنون 17 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.


این مسئول ادامه داد: آغاز پروژه فروردین ماه سال 96 بوده که در سه فاز احداث زمین چمن و ملحقات به مساحت 8 هزار و 300 مترمربع و با نصب برج نوری به ارتفاع 30 متر در چهارگوشه زمین، سکوی تماشاگران و جایگاه ویژه به مساحت 4 هزار و 100 مترمربع و احداث ساختمان اداری در چهار سطح در سه طبقه به مساحت یک‌هزار و 200 مترمربع بوده است.

اقبال‌پور یادآور شد: دستگا مجری این پروژه سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای استان و دستگاه بهره‌بردار اداره کل ورزش و جوانان  مازندران است.

وی با اعلام اینکه این پروژه در نوع خود ارزشمند است، تصریح کرد: پروژه‌هایی داریم که در همین سطح حدود هفت سال پیش آغاز شدند و با همین میزان اعتبار یا بیشتر هزینه کردند ولی هنوز 50 درصد پیشرفت فیزیکی نداشتند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با تأکید بر اینکه صفر تا صد از طراحی این پروژه با بسیج سازندگی بوده است، اظهار کرد: در سطح استان ساخت چهار استادیوم از جمله هفت تیر بابل، قائم‌شهر و ورزشگاه جویبار را در دستور کار داریم که در چند روز آینده در حال امضا برای موافقت‌نامه ساخت ورزشگاه شهید متقی ساری هستیم که از طراحی بسیار ویژه‌ای خواهد بود و ساخت آن در زمان کوتاهی به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه