اخبار داغ

فرماندار قصرشیرین خبر داد؛

تکمیل و به‌روزرسانی زیرساخت‌های مرز خسروی/ مرز خسروی آماده بازگشایی است

تکمیل و به‌روزرسانی زیرساخت‌های مرز خسروی/ مرز خسروی آماده بازگشایی است
فرماندار قصرشیرین گفت: زیرساخت‌های مرز خسروی برای عبور زائران اربعین تکمیل و به‌روزرسانی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرادعلی تاتار در گفتگو با مرصادنیوز اظهار داشت: زیرساخت های لازم در مرز خسروی برای بازگشایی این مرز تکمیل و به‌روزرسانی شده و همچنین هدف‌گذاری برای عبور بیش از یک میلیون نفری زائران عتبات عالیات از مرز خسروی طی امسال صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

فرماندار قصرشیرین تصریح کرد: استاندار در این زمینه هدف گذاری لازم را انجام داده است و از ۵۰۰ هزار نفر در سال ۹۶ آن را به بیش از یک میلیون نفر طی امسال ارتقا داد.

,

این مسئول ادامه داد: با توجه به رایگان شدن روادید این احتمال می رود که استقبال بیشتری طی امسال صورت گیرد و زائران بیشتری از مرز خسروی که بهترین و کوتاهترین راه به کربلا است، قصد تردد داشته باشند.

,

تاتار خاطرنشان کرد: استاندار کرمانشاه یک هدفگذاری بین جمعیت یک میلیونی تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری دارند و ما نیز زیرساخت های لازم را مناسب و متناسب با این جمعیت آماده و به روز رسانی می کنیم.

وی تصریح کرد: ما برای این تعداد مسافر و خودروهایی که آنها را به مرز انتقال می دهند پارکینگ آماده کرده ایم، تمام هتل ها و مسافرخانه های ما نیز به این منظور آماده شده و تمام ظرفیت های شهرستان نیز چون اماکن ورزشی، مساجد و حسینیه ها نیز در حال آماده سازی و به روز رسانی هستند.

,
,
,

فرماندار قصرشیرین همچنین با اشاره به آماده سازی فضاهای عمومی چون میادین و پارک های سطح قصرشیرین گفت: ایجاد اردوگاه های ۱۰ هزار نفره نیز در دست اقدام است و تعمیر و مرمت جاده ها و مسیرهای مشکل دار نیز در حال انجام است.

,

این مسئول از ایجاد زیرساخت های فیبرنوری و تقویت آن خبر داد و تصریح کرد: هم اکنون در حال بازنگری اقدامات صورت گرفته هستیم.

,

وی به استقرار نیروهای نظامی در مرز اشاره کرد و گفت: اداراتی چون برق، آب، مخابرات و... را نیز پای کار آورده ایم و گیت های گذرنامه نیز در حال بررسی و بازنگری است که مشکلات احتمالی رفع شود.

,

تاتار به آمادگی ۱۰۰ درصدی قصرشیرین و خسروی برای بازگشایی اشاره ای داشت و ابراز امیدواری کرد از ابتدای محرم کاروان های زوار از طریق مرز خسروی به عتبات عالیات سفر کنند.

,

وی در پایان از برگزاری آیین افتتاح مرز خسروی با حضور وزیر کشور و استاندار کرمانشاه خبر داد و گفت: این مراسم بین ۸ تا ۱۰ شهریور ماه و قبل از ایام محرم برگزار خواهد شد و وزیر کشور عراق نیز احتمالا در آن حضور خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه