اخبار داغ

استاد حوزه علمیه خراسان:

طرح «رسم ابرار» زمینه ایجاد وحدت مسلمانان را بالا می‌برد

طرح «رسم ابرار» زمینه ایجاد وحدت مسلمانان را بالا می‌برد
حجت‌الاسلام مهدی امجدی زاده گفت: لازمه نابودی دشمن این است که همه دست به دست هم دهیم و طرح «رسم ابرار» زمینه ایجاد وحدت را میان مسلمانان بالا می برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مهدی امجدی‎زاده، استاد حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس اظهار کرد: هم‎اکنون ما در یک جنگ همه جانبه و به فرمایش مقام معظم رهبری «جهاد کبیر» قرار داریم زیرا به جمهوری اسلامی انواع جنگ‌ها تحمیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی به توفیقات فراوانی دست یافته ایم، گفت: به دلیل اینکه ایران و اسلام در این مدت عزت و کرامت پیدا کرده است، دشمنی های دشمن دو چندان شده که به لطف خدا دشمن نتوانسته موفق شود.

,

حجت‌الاسلام امجدی زاده تصریح کرد: امت اسلام یک امت واحد در مقابل جریانات دشمن هستند لذا همه باید همدیگر را در مقابله تهاجم‎های دشمن کمک کنند و به همدیگر رسیدگی کنیم و جویای حال یکدیگر باشیم تا در جبهه مقابل دشمن کسی از نیروهای خودی از پای در نیاید.

,

استاد حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه یک زاویه و بعد از این جنگ همه جانبه با دشمن، مسائل اقتصادی است، گفت: اگر بخواهیم جنگ اقتصادی را با جنگ نظامی مقایسه کنیم، چنانچه عده ای که در خط مقدم و در حال مبارزه با دشمن به صورت رو در رو هستند پشتیبانی ضعیفی داشته باشند شکست می خورد لذا در صورتی که همه پای‌کار و به کمک رزمندگان و نیروهای پشتی بانی بیایند، جبهه خودی تقویت می شود و خللی در آن ایجاد نمی شود.

,

وی تصریح کرد: ارگان هایی که در کشور مسئول مسائل اقتصادی هستند می لنگند و مأموریت های خودشان را به درستی انجام نمی دهند اما نمی شود که مردم را رها کرد و خودمان خودمان را رها کنیم.

,

حجت‌الاسلام امجدی زاده با تأکید بر اینکه «طرح رسم ابرار» نباید تنها یک مانور باشد، گفت: طرح ابرار نباید محدود به 23 تا 35 ذی‌الحجه جهت اطعام و کمک به نیازمندان باشد، بلکه باید یک راهبرد را به مردم نشان دهد و این موضوع را به مردم القا بکند که مردم در همه موضوعات با هم باشیم.

,

استاد حوزه علمیه خراسان ادامه داد: امروز همه ما در یک جبهه در مقابل دشمن هستیم و باید مراقب باشیم دشمن به ما گل نزند و در این جنگ نابرابر کسی از ما تلف نشود، حتی این کمک ها می‌تواند بسیار کوچک و به ظاهر ناچیز باشد اما می تواند همین کمک ها مشکلات بسیاری را حل کند.

,

وی با تأکید بر ادامه طرح رسم ابرار در طول سال، عنوان کرد: باید کمک هایمان را از اطرافیان خود شروع کنیم و لازم نیست کمک ها بسیار بزرگ و قیمتی باشد، حتی اگر در خانه یک غذای اضافه دارید و می‌دانید همسایتان گرسنه است به او بدهید و اگر می دانید کسی در فامیل مشکلی دارد که شما میتوانید آن را حل کنید، به کمک او بشتابید.

,

حجت‌الاسلام امجدی زاده خاطرنشان کرد: طرح رسم ابرار را می توان از همسایه و اطرافیان خود شروع کنید زیرا رسیدگی به این دو را اسلام نیز تأکید دارد زیرا با این اقدامات اسلام جان دوباره می گیرد و اسلام بر دیگر به اوج عزت و شکوفایی می رسد و موجبات خشک شدن ریشه دشمن می شود.

,

استاد حوزه علمیه خراسان تأکید کرد: لازمه نابودی دشمن این است که همه دست به دست هم دهیم و طرح «رسم ابرار» زمینه ایجاد وحدت را میان مسلمانان بالا می برد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه