اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی آمل اعلام کرد؛

افتتاح 8 خانه محروم آمل به همت بسیج سازندگی

افتتاح 8 خانه محروم آمل به همت بسیج سازندگی
مدیر بسیج سازندگی آمل گفت: از 13 واحد آماده تحویل 8 واحد افتتاح شد و 5 واحد دیگر هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد علی یگانه در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه ای که بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیج سازندگی برقرار گردید مصوب شد که کمیته امداد مددجویانی را که مشکل مسکن دارند به بسیج سازندگی معرفی کند تا بسیج سازندگی با حمایت سپاه ، مجمع خیرین محرومیت زدایی ، اردو های جهادی و همچنین کمک مددجویان اقدام به ساخت مسکن برای مددجویان کند.

وی در ادامه با بیان اینکه چند سالی است که این تفاهم نامه اجرا می‌شود که در سال های اول تعداد ساخت مسکن کم بود، یادآور شد: در سال 97 -98 ، 32 واحد مسکونی مدنظر قرار گرفت که زمین 19 واحد در سال 97 تحویل بسیج سازندگی شد که از 13 واحد آماده تحویل 8 واحد مورخ 30 مردادماه افتتاح شد و 5 واحد دیگر هفته آتی افتتاح می‌شود.

مدیر بسیج سازندگی آمل افزود: ساخت باقی مسکن ها به دلیل برخی مشکلات مانند پروانه ساخت ، نداشتن خیابان مناسب، عدم پرداخت آورده و افزایش مساحت توسط مددجو به تاخیر افتاد .

این مسئول در ادامه با بیان اینکه ساخت مقبره شهیدان نیز در دستور کار بسیج سازندگی است افزود:  سال قبل 3 واحد مقبره شهید در روستا های بیشه محله ، درمه کلا و اغوزکتی شهرستان آمل ساخته شد. امسال نیز طرح ساخت  8 واحد تک مزار مسقف به دلیل برف خیز بودن در روستاهای گزنک ، گیلاس ، کندلو ، کرف ، سنگچال ، گندرجکلا و کندقاکتی منطقه لاریجان در دستور کار است .

یگانه با اشاره به اینکه از این 8 واحد ، 4 واحد در هفته دولت برای افتتاح آماده می‌شود خاطرنشان کرد: مقرر شد که بعد از ساخت واحد تک مزار ، مقبره های شهید 2 و3 مزار نیز در دستور کار قرار بگیرد.

وی در پایان به اجرای طرح کرامت در مناطق آسیب پذیر شهرستان آمل اشاره کرد و افزود: محوریت این طرح بر اساس محرومیت زدایی، بازسازی مسکن ، ساخت سرویس بهداشتی و حمام می باشد . این طرح مربوط به مناطق آسیب پذیر امت آباد و رضوان 38 می باشد که در سال 97 خانوارهای آسیب پذیر شناسایی و 19 واحد مسکونی بازسازی و سرویس بهداشتی و حمام ساخته شد . امسال نیز 68 واحد مسکونی شناسایی گردیده که قرار است با هماهنگی کمیته امداد بازسازی شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه