اخبار داغ

خزعلی:

سند ۲۰۳۰ نقشه دشمنان برای دوری آنها از دین است

سند ۲۰۳۰ نقشه دشمنان برای دوری آنها از دین است
نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای زنان و خانواده گفت: دشمن از زمان پهلوی بر روی اجرای سند 2030 کار می‌کند تا سال ۲۰۳۰ همه جوانان دنیا مطیع و برده آنها بوده و با دین و اسلام مبارزه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خزعلی عصر امروز در همایش بانوان رضوی در ارومیه اظهار کرد: دشمن امروزه در حال تخریب همه باورها و فرهنگ‌های اسلامی است که امامان معصوم(ع) برای حفظ آنها خون داده و به شهادت رسیده‌اند که یکی از این نمونه‌ها سند ۲۰۳۰ است که دشمن از زمان پهلوی بر روی آن کار می‌کند تا سال ۲۰۳۰ همه جوانان دنیا مطیع و برده آنها بوده و با دین و اسلام مبارزه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به آیات قرآن افزود: خداوند در قرآن مومنان را بر صبر توصیه کرده است که برای این منظور باید بر مشکلات اقتصادی و سختی‌ها صبر کرد و تا زمان پیروزی نهایی از تلاش دست برنداشت.

,

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای زنان و خانواده ادامه داد: امروزه ایران در چند جبهه از جمله نظامی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی در حال جنگ است که در جنگ نظامی جوانان انقلابی در سوریه، عراق و یمن جانانه در برابر دشمن ایستاده و آنها را به عقب می‌رانند اما در جنگ فرهنگی عقب هستند که برای مرزبانی از این جنگ بانوان نقش مهمی دارند.

,

وی عنوان کرد: در جنگ با دشمنان نباید از تعداد اندک نیروها هراسید چرا که جنگ‌های صدر اسلام که با تعداد اندک مومنان به پیروزی رسید نمونه خوبی برای اثبات این موضوع هستند.

,

خزعلی تصریح کرد: در حال حاضر نیز دشمنان با وجود قدرت و تحریم با زدن پهبادشان توسط ایران جرات هیچ واکنشی را پیدا نکردند این همان تحقق وعده خداوند است که می‌فرماید با توکل بر خدا از قدرت دشمن نترسید و فقط به خدا ایمان داشته و به او توکل کنید.

,

وی خاطرنشان کرد: آنان که به خداوند باور دارند از تهدید دشمنان هراسی به دل راه نمی‌دهند در قرآن نیز آمده است که خداوند پیروان حضرت موسی(ع) را با عبور از رودخانه نیل و غرق کردن فرعونیان نجات داد و این همان نتیجه ایمان و توکل بر خدا است.

,

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای زنان و خانواده گفت: امروزه آمریکا در سراشیبی و افول قرار دارد و به لطف خداوند دیوانه‌ای چون ترامپ رئیس‌جمهور این کشور شده و آبرو و حیثیت آن را در جهان از بین می‌برد و این همان وعده امام خامنه‌ای است که در سال ۹۴ فرمودند: از تهدید آمریکا نترسید که آنها هیچ غلطی نخواهند کرد.

,

وی اظهار کرد: اما در برابر این اقدامات دشمنان، بانوان به عنوان مرزبانان فرهنگی ایستاده‌اند و برای موفقیت و پیروزی در این راه باید بر روی حجاب و کلمه باید کار کرده و به کودکان آموزش داد که بایدها همیشه اجبار نیست بلکه به صلاح و نفع آنها است.

,

خزعلی افزود: پوشش براساس فطرت و عقلانیت بوده و انسان‌ها از همان ابتدای خلقت از پوشش استقبال کرده‌اند، امروزه اگر برخی بانوان با عرضه خود به دنبال شغل هستند ارزش خود را پایین آورده و ابزاری برای بهره‌برداری دیگران می‌شوند و در واقع دستور رعایت حجاب متن قرآن است.

,

وی تصریح کرد: دشمنان برنامه‌ریزی‌شان تجزیه ایران به هفت کشور و سپس کاهش تعداد جمعیت است تا به تدریج نسل آنها از بین رود و «برژینسکی» در این ارتباط می‌گوید با ایران مذاکره را طول بدهید چرا که آنها در آینده وجود نخواهند داشت، جمعیت‌شان کاهش یافته و فرهنگ‌شان تغییر خواهند یافت، اما اجازه چنین کاری به دشمنان داده نخواهد شد.

,

استاد دانشگاه تهران ادامه داد: صهیونیست‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند که مسلمانان سطح جهان نابود بشوند و حتی طبق نقشه آنها آمده است که در آینده برخی کشورها وجود نداشته باشد که یکی از این کشورها ایران است.

,

وی بالا بردن سن ازدواج، گسترش فساد و فحشا در جامعه با آموزش مسائل جنسی به کودکان در قالب سند ۲۰۳۰، دست‌کاری رژیم غذایی ایرانیان و عقیم‌سازی آنها را از جمله برنامه‌های دشمنان برای نابودی جمعیت مردم ایران برشمرد.

,

خزعلی گفت: دشمنان هر بار موضوعات مختلفی را مطرح می‌کنند که FATF، اینتکس و برجام نمونه این برنامه‌ها است که هدفی جز تسلیم مردم ایران ندارند اما مردم در برابر همه این اقدامات ایستادگی کرده و اگر امروزه دانه‌درشت‌ها زندانی و به زندان فرستاده می‌شود نشان‌دهنده این است که مسیر درستی را پیش گرفته و نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده‌ایم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه