اخبار داغ

در کوهبنان برگزار شد؛

مسابقه آنلاین کتاب "یادت باشد" باموضوع زندگی شهید سیاهکالی

مسابقه آنلاین کتاب "یادت باشد" باموضوع زندگی شهید سیاهکالی
قرعه کشی مسابقه آنلاین کتاب “یادت باشد” زندگی نامه شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی در کوهبنان برگزار شد و از خانواده این شهید نیز تقدیر به عمل آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از “راه آرمان ”؛ شامگاه گذشته به همت سایت ورزش کوهبنان، همکاری کتابخانه عمومی شهرستان و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج مراسم قرعه کشی مسابقه آنلاین کتاب “یادت باشد” زندگی نامه شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی به همراه جشن ولادت باسعادت حضرت امام موسی کاظم (ع) باحضور جمعی از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های معزز شهیدان و ایثارگران خصوصا حضور ویژه خانواده شهید سیاهکالی در سالن اجتماعات شهید مطهری آموزش و پرورش کوهبنان برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


این مراسم با تجلیل از خانواده شهید سیاهکالی، اهدای جوایز به برترین های مسابقه آنلاین کتاب یادت باشد، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، مولودی خوانی، پخش کلیپ و… همراه بود .

,
,

هدف از برگزاری مسابقه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت

, هدف از برگزاری مسابقه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت,


در این جلسه محمد جواد اکبری مدیر سایت ورزش کوهبنان گفت: مسابقه کتاب "یادت باشد" از ماه مبارک رمضان آغاز و از اول تیرماه به صورت رسمی شروع شد و از سراسر کشور در این مسابقه شرکت کردند که با حضور خانواده شهید در حال برگزاری است .

,
,


وی ادامه داد: سومین مسابقه آنلاین در کوهبنان برگزار شد که این مهم در مرحله سوم از کتاب یادت باشد برگزار شد که بیش از ۷۰۰ نفر در این مسابقه از سراسر کشور شرکت کردند.

,
,


محمد جواد اکبری خاطر نشان کرد: اداره امور کتابخانه ها و کتابخانه عمومی شهید اول کوهبنان، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، کتاب فروشی کوثر و… در برگزاری این مسابقه مساعدت نمودند.

,
,


وی هدف از برگزاری مسابقه را اطاعت از فرامین مقام‌معظم رهبری در گسترش فرهنگ‌مطالعه، عنایت به سبک زندگی اسلامی و ایرانی خصوصا گسترش فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

,
,

 

,

شهید همواره احترام به والدین را سرلوحه کار خویش قرار می داد

, شهید همواره احترام به والدین را سرلوحه کار خویش قرار می داد,


در ادامه حسن سیاهکالی برادر شهید گفت : کتاب "یادت باشد" زندگی متاهلی دو سال اندی شهید را بازگو می کند شهید در اردیبهشت ۶۸ متولد شد، دوران طفولیت را پشت سر گذاشت اما از زمان ورود به کلاس های آموزشی قرآن کریم زندگی واقعی شهید شکل گرفت لذا ایشان در بحث قران، مکبری و …فعالیت داشت .

,
,


وی خاطر نشان کرد: شهید از دوران ابتدایی عضو بسیج محلات شد لذا دوستان بسیج او را به سمت و سوی دیگری سوق دادند که منتهی به شهادت شد؛ شهید همواره احترام به والدین را سرلوحه کار خویش قرار می داد .

,
,


برادر شهید سیاهکالی تاکید کرد: شهید احترام به دیگران را در راس کارها داشت؛ به ورزش توجه خاصی می نمود از کلاس پنجم ابتدایی در زمره ورزشکاران قرار گرفت و کاراته را ادامه داد و به درجاتی در این رشته ورزشی رسید.

,
,


حسن سیاهکالی تصریح نمود: حضور در حلقه های صالحین، تشکیل هیات مذهبی ، فعالیت در امور مسجد و … از جمله اقدامات شهید هستند.

,
,


وی تاکید کرد: باید راه و روش شهدا را ادامه بدهیم، وطن دوست باشیم و از کالای ایرانی استفاده کنیم که این خواسته مقام‌ معظم رهبری است .

,
,


برادر شهید سیاهکالی ابراز داشت: شهید نهایت استفاده را از زندگی برد و به آرزویش رسید؛ خانواده ها دعا کنند که فرزندانشان شهید شوند تا عاقبت به خیر گردند .

,
,


وی افزود: شهید همواره از ولایت فقیه حرف می زد؛ خود را سرباز پا به رکاب ایشان می دانست، شهید با همسرش در تمام فعالیت ها پا به پای هم شرکت می کردند .

,
,


حسن سیاهکالی در پایان خاطر نشان کرد : شهید در سوریه مسئول مخابرات و فرهنگی گردان بود، در سایر فعالیت ها نیز به دوستانش کمک‌ می کرد، مقدمات نماز جماعت در منطقه را فراهم‌می کرد تا این که به درجه رفیع شهادت رسید و آسمانی شد .

,
,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه