اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه سیستان و بلوچستان عنوان شد؛

مبارزه با مفسدان اقتصادی،بهترین راه تحقق عدالت اجتماعی /اقدامات دستگاه قضا موجب دلگرمی مردم و مسئولین دلسوز نظام است

مبارزه با مفسدان اقتصادی،بهترین راه تحقق عدالت اجتماعی /اقدامات دستگاه قضا موجب دلگرمی مردم و مسئولین دلسوز نظام است
ائمه جمعه سیستان و بلوچستان با تقدیر از اقدامات خوب دستگاه قضا، مبارزه با مفسدان اقتصادی و برهم زنندگان نظم، امنیت و آرامش جامعه را بهترین راه برای برون رفت از مشکلات موجود کشور دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصرهامون، آیت‌الله مصطفی محامی ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: این هفته به دلیل شهادت رئیس جمهور وقت شهید رجایی به دست منافقین کور دل هفته دولت نامگذاری شده است، امیدواریم دولت مردان ما راه و تقواو سادگی این شهید بزرگوار را سر لوحه کار خود قرار بدهند.

امام جمعه زاهدان افزود: دولت مردان ما وظیفه دارند تا با کار مضاعف و تلاش زیاد مشکلات اقتصادی کشور و مردم را برطرف کنند.

وی ادامه داد: در این چهل سال گذشته رئیس جمهورهای متعددی بر راس هیأت دولت کار کردند و تلاش های بسیاری هم شده اما در هر دولتی مشکلاتی هم وجود داشته است در این دولت هم مسئولانی هستند که با توجه به اینکه تلاش های فراوانی شده تا از تحریم های دشمن عبور کنیم اما در بهبود وضعیت اقتصادی مردم و قیمت اجناس مختلف کم‌کاری شده و مردم در معیشت خود به دچار مشکلاتی شدند.

دولت مردان مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کنند
محامی بیان کرد: امیدواریم این دولت مردان و این مسؤولان بتوانند با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب هر چه زود تر این مشکلات را رفع کنند.

وی افزود: در این استان با مشکلات فراوانی رو به رو هستیم و از استاندار محترم خواستاریم تا برای رفع کمبود ها تلاش بیشتری کنند و در بحث انتقال آب و ریزگردها هر چه سریع تر اقدام موثری داشته باشند و مطالبات مردم را با توان بیشتر پیگیری کنند.

خطیب نماز جمعه زاهدان بیان کرد: از تمام ائمه جمعه میخواهم که از تمام مسئولین نقد منصفانه داشته باشند و کمی و کاستی ها را نقد کنند، چرا که دشمنان ما بیدار هستند و با کوچکترین کوتاهی از طرف مسئولین به مردم ما ضربه می‌زنند.

وی گفت: با بیداری و هوشیاری فکر دشمنان را باید خنثی کنیم، نباید شیعه و سنی از هم جدا شوند بلکه این وحدت بین دولت و مردم و این وحدت بین شیعه و سنی میتواند تمام نقشه های دشمن را خنثی کند.

 از برگزارکنندگان آیین بازسازی غدیر خم تجلیل شود
حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دلگان با اشاره به آیین بازسازی واقعه غدیر خم در این شهرستان، بیان کرد: این برنامه عظیم برای هفتمین سال متوالی با زحمت و تلاش شبانه روزی بسیجیان و پاسداران در شهرستان دلگان برگزار شد.

وی ادامه داد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته از کارشناسان و برنامه سازان محلی و کشوری ، آیین بازسازی واقعه غدیر خم شهرستان دلگان یکی از برترین برنامه ها در سطح استان و کشور است.

امام جمعه موقت دلگان اضافه کرد: مسئولان دلگان در مراسمی باید از مجریان، نقش آفرینان و عوامل آیین بازسازی واقعه غدیر خم این شهرستان تجلیل و قدردانی کنند.

یکی از بهترین راه های تحقق عدالت مبارزه با مفسدان اقتصادی است
حجت الاسلام والمسلمین شیبک در ادامه به اقدامات موثر رئیس قوه قضاییه اشاره کرد و افزود: در وضعیت کنونی مبارزه با فساد ضروری ترین اقدام قوه قضاییه در راستای امیدآفرینی و عدالت گستری خواهد بود.

وی تصریح کرد: آشکار شدن عزم و اراده عزم و اراده جدی رییس قوه قضاییه برای مبارزه با فساد در اشکال مختلف، برافراشته شدن پرچم دفاع از حقوق عامه مردم در دستگاه قضا، گشودن پرونده های پر رمز و راز فساد و رسیدگی به مفسدین دانه درشت حتی در خود دستگاه قضا برای نظام و مردم امیدآفرین بوده است.

خطیب این هفته نماز جمعه دلگان گفت: استمرار این نگاه و رویکرد کفه عدالت را نسبت به گذشته پررنگ تر خواهد کرد؛ مردم تشنه عدالت هستند و یکی از بهترین راه های تحقق عدالت در کنار دهها اقدام دیگر، مبارزه جدی و بی امان با مفسدان مالی و اقتصادی است.

حجت الاسلام والمسلمین شیبک در ادامه بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیات دولت را برای مردم شهرستان دلگان تبیین و تشریح کردند.

ولنگاری فضای فرهنگی کشور مدیریت شود
حجت اسلام و المسلمین مجتبی بامری در خطبه های این هفته نماز جمعه سراوان با اشاره به دیدار رئیس جمهور و  هیئت دولت با مقام معظم رهبری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام شهید باهنر و شهید رجایی، بیان کرد:  شهید باهنر و شهید رجایی از شخصیت های انقلابی، دلداده دین و پرشتاب مردمی بودند که به شهادت رسیدند.

 وی با بیان اینکه قدر مسئولیت و خدمت به مردم را باید بدانیم، افزود: خدمت به مردم فرصت بی بدیل و بی نظیر است که فرد مسئول می تواند با خدمت جهادی و بی منت به مردم قیامت خود را بیمه کند.

 امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه موضوعات فرهنگی و اقتصادی از مباحث مهم در کشور هستند، ادامه داد:  دولت مردان باید به صورت شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران  تلاش کنند چرا که پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با خون هزاران شهید برافراشته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با توجه به اینکه دشمن در حال تلاش و توطئه در راستای دلسرد کردن و نا امید کردن مردم از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، خاطر نشان کرد: دشمن قصد دارد با ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران، دنیای اسلام را چپاول کند تا به اهداف شوم خود رسد.

سایه قدرت فوق العاده ایران روی انگلیس و آمریکا
وی ضمن قدر دانی از برخورد قاطع قوه قضاییه با مفسدین و رانت خواران، گفت:  امید است قوه قضاییه با  قدرت و قوت هم در داخل قوه قضاییه و هم در جامعه،  با چپاول گران بیت المال، رانت خواران و مفسدین برخورد کند و با نظارت بیشتر انسان های انقلابی، معتقد و جهادی دارای مسئولیت شوند.

امام جمعه شهرستان سراوان از هرج و مرج و نابسامانی بازار شهرستان ابراز گلایه و خواستار نظارت بیشتر و دقیق تر دستگاه های متولی و مربوطه شد.

 حجت الاسلام و المسلمین بامری تصریح کرد: دشمن با نفوذ فرهنگی سازمان یافته بر اذهان ملت ایران به دنبال پیاده کردن اهداف شوم خود در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که از دولتمردان انتظار می رود ولنگاری فضای فرهنگی را به درستی مدیریت کنند.

وی با توجه به نزدیک شدن به ایام محرم، خواستار فضا سازی مناسب شهر از ادارات مربوطه شد و اذعان کرد: هویت ما در گرو محرم است، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت محرم تشکیل شده است، محرم باید با شور و شعف مضاعف زنده نگه داشته شود.

امام جمعه شهرستان سراوان به مسئولین توصیه کرد تا از دشمن نترسند چرا که در این برهه از زمان اقتدار و قدرت فوق العاده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم در جهان و هم در خلیج فارس روی انگلیس و آمریکا سایه افکنده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
, دولت مردان مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کنند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,  از برگزارکنندگان آیین بازسازی غدیر خم تجلیل شود,
,
,
,
,
,
,
, یکی از بهترین راه های تحقق عدالت مبارزه با مفسدان اقتصادی است ,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ولنگاری فضای فرهنگی کشور مدیریت شود,
,
,
,
,
,
,
,
,
, سایه قدرت فوق العاده ایران روی انگلیس و آمریکا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه