اخبار داغ

در خطبه‌های این هفته نماز جمعه استان کرمان مطرح شد؛

ضرورت هوشیاری مسئولان نسبت به اقدامات فرهنگی پنهان در جامعه/ کار جهادی لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

ضرورت هوشیاری مسئولان نسبت به اقدامات فرهنگی پنهان در جامعه/ کار جهادی لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است
آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه آرمان؛ آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر می خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

 

,

امام جمعه موقت کرمان: ضرورت هوشیاری مسئولان نسبت به اقدامات فرهنگی پنهان در جامعه

, امام جمعه موقت کرمان: ضرورت هوشیاری مسئولان نسبت به اقدامات فرهنگی پنهان در جامعه,

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد شیخ‌بهایی امام جمعه موقت کرمان امروز ظهر در خطبه‌های نماز جمعه کرمان اظهار داشت: در روز جزا تمام افراد به دو دسته متقین و مجرمین تقسیم می شوند و باید بکوشیم برای آن روز زاد و توشه جمع‌آوری کنیم.

,

وی گفت: حکومت خداوند بر عالم سراپا عدالت، پاکیزگی و قدس است و خدایی که همه عالم تحت فرمان اوست هیچ ظلمی نمی‌کند و با قداست و پاکی عالم را اداره می‌کند.

,

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به روز پزشک بیان کرد: پزشکان باید از سایر انواع طب غافل نشوند و طب سنتی و سفارشات اسلام را فرا گرفته و از همه تجربیات بشری استفاده کنند، رعایت حال فقرا را داشته باشند.

,

وی افزود: هفته دولت از فردا آغاز می‌شود و دولتمردان آنچه که به عهده دارند را انجام و به درستی تدبیر و برنامه‌ریزی کنند.

,

شیخ‌بهایی با اشاره به روز مباهله، روز خانواده؛ یادآور شد: غرب در حال تخریب بنیان خانواده است و از هر‌ راه ممکن این کار را انجام می‌دهد و ما باید زمینه ازدواج را آسان کرده و آن را سهولت بخشیم.

,

امام جمعه موقت کرمان توضیح داد: بعد از ازدواج فرزندآوری بسیار مهم است و هر ساله تعداد فرزندان متولد شده در کشور در حال کاهش است و مانند جبهه و جنگ باید بکوشیم نسل جوان کشور را زیاد کنیم.

,

وی خاطرنشان کرد: فصل پاییز در حال نزدیک شدن است و با توجه به خطر وقوع سیلاب باید پیشگیری و برنامه‌ریزی برای جلوگیری از وقوع حوادث ناشی از بارندگی‌ها و سیل در استان توسط مسئولان جدی گرفته شود.

,

شیخ بهایی با بیان این که بدحجابی و تهاجم فرهنگی در حال گسترش در کشور است، اضافه کرد: دشمن هزینه‌های میلیارد دلاری برای ترویج فرهنگ بی‌حجابی و برهنگی کرده است؛ باید مسئولان هوشیار و بیدار نسبت به اقدامات فرهنگی پنهان در جامعه حساس باشند و قوه قضائیه نیز به این مسئله ورود پیدا کند.

,

امام جمعه موقت کرمان تاکید کرد: در سال رونق تولید ملی هر مهره باید جای خود بسته شود نه اینکه مسائل به حال خود رها شوند؛ باید برنامه‌های اقتصادی هماهنگ با هم در کشور حرکت کرده و از فرصت تحریم حداکثر استفاده را ببریم.

,

وی ادامه داد: امروز باید مواظب فضای مجازی باشیم و فریب جنگ نرم دشمن را نخوریم و بدانیم که با توکل به خدا بر سختی‌ها چیره خواهیم شد.

,

 

,

امام جمعه موقت رفسنجان: اعتقاد به امامت و ولایت امیر المومنین(ع) مهر پذیرش اعمال ماست

, امام جمعه موقت رفسنجان: اعتقاد به امامت و ولایت امیر المومنین(ع) مهر پذیرش اعمال ماست,

حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و اصلاح ذات البین، به مضمون آیه ی ۲۳ سوره سجده اشاره کرد و اظهار داشت : امامت ادامه دهنده نبوت است و نبوت بدون امامت ابتر است، نبوت زمانی کامل خواهد بود که جانشین پیامبر را هم قبول کنیم.

,


وی افزود: اگر توحید بخواهد در جامعه تحقق عینی پیدا کند لازمه آن پذیرفتن امامت و ولایت است، موحد واقعی در قلعه محکمی وارد شده است به شرط آنکه امامت را بپذیرد.

,
,


حسینی خاطر نشان کرد: اعتقاد به امامت و ولایت امیر المومنین(ع) مهر پذیرش اعمال ماست؛ اگر می خواهیم عزت و سربلندی شیعه در دنیا بماند راه آن اطاعت از جانشین و ولی فقیه است که همان نقش امام را می تواند ایفا نماید.

,
,


خطیب جمعه رفسنجان با گرامی داشت روز جهانی مساجد بیان داشت: آبادانی مساجد تنها به ساختمان آن نیست بلکه مساجد بایستی محتوایی کامل داشته باشد و ذکر فضایل اهل بیت و معارفه اسلامی در آنها انجام شود؛ مساجد پایگاه نشر ارزش های اسلام هستند.

,
,


حسینی با گرامیداشت آغاز هفته دولت اظهار داشت: با توجه به صدور بیانیه ی گام دوم انقلاب از سوی رهبر انقلاب دولتمردانی که امروز روی کار قرار دارند یا در آینده هستند با در نظر گرفتن این بیانیه برای تحقق ایجاد تمدن نوین انقلاب اسلامی و زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) تلاش کنند.

,
,


وی افزود: التزام عملی به شعارهای انقلاب، تهیه برنامه های اجرایی و برای تحقق اقتصاد مقاومتی، مقابله با هرگونه فساد اداری و رانت خواری، دل بردیدن از بیگانگان و اتکا به ظرفیت های داخلی، جوان گرایی، داشتن روحیه جهادی، ترویج سبک زندگی اسلامی، عدم حاکم شدن نگاه مادی به منصب ، جلوگیری از حیف و میل بیت المال و بهره گیری از همه ظرفیت ها برای کمک به نیروهای جبهه مقاومت از جمله رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب است که بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

,
,

 

,

امام جمعه آسمینون : کار جهادی لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است/ ضرورت نظارت جدی مسئولان در بحث قیمت و نظارت بر خرید خرما

, امام جمعه آسمینون : کار جهادی لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است/ ضرورت نظارت جدی مسئولان در بحث قیمت و نظارت بر خرید خرما,

حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدی نیک ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت بیان داشت :هفته دولت فرصت مناسبی است که دولتمردان در مرحله اول خدمات و عملکرد خود را به سمع و نظر مردم برسانند و به جامعه منعکس کنند تا مردم در جریان خدمات و تلاش های مسئولان قرار بگیرند و نسبت به روند رو به جلو نظام و انقلاب امیدوار تر باشند.

,

وی گفت: در مرحله دوم دولتمردان ارزیابی از عملکرد خود داشته باشند و نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی و نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنند.

,


رضا احمدی نیک خاطر نشان کرد: در خصوص ویژگی های دولت تراز انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب می توان به مواردی همچون التزام عملی به شعارهای انقلاب و حمایت از جریان انقلابی، تهیه برنامه های اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و پیگیری اجرای آن با قدرت و نشاط کاری و احساس مسئولیّت، مقابله با هرگونه رانت خواری و فساد اداری واقتصادی، نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه ها برای جلوگیری از شکل‏ گیری کانون‏ های فساد خیز، دل بریدن از بیگانگان و اتکا به درون، جوانگرایی و زمینه ‏سازی برای حضور جوانان باورمند به مبانی نظام اسلامی و با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی اشاره نمود.

,
,


احمدی نیک با اشاره به روز مباهله تاکید داشت: روز مباهله در واقع غدیر دوم است و باید گرامی داشته شود چرا که در این روز آیه مباهله در شان حضرت علی (ع) و بعد از آن سوره دهر در شان حضرت علی (ع)، حضرت فاطمه (س) و امام حسین (ع) نازل شده است.

,
,


خطیب جمعه نودژ در خصوص اهمیت کار جهادی در کلام مقام معظم رهبری که نیاز امروز کشور و جامعه برای پیشرفت ،آبادانی و عمران است گفت: کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده ‏ی هر چه بیشتر از ظرفیّت وجودی انسان است؛ یکی از راه های موفقیت کار جهادی، همگانی کردن شعار خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت است.

,
,

وی ادامه داد: کار جهادی به دلیل دارا بودن مختصاتی مانند کار برای خدا، دلسوزی، همدلی و صمیمت، صداقت و خلوص، خستگی ناپذیری و تلاش مستمر دارای اهمیت است؛ کار جهادی در افزایش روحیه و کارآمدی نظام تاثیر بسزایی دارد و لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

,


امام جمعه نودژ با اشاره به فصل برداشت خرما اظهار داشت: مسئولان در بحث قیمت و نظارت بر خرید خرما از کشاورزان باید به صورت جدی نظارت کنند تا کشاورزان متضرر نشود؛ در بحث پرداخت زکات واجب نیز کشاورزان باید اهتمام داشته باشند تا هم واجبی را ادا کرده باشند و هم به رفع فقر کمکی کرده باشند.

,
,

 

,

امام جمعه ریگان: در گام دوم انقلاب؛ نیازمند دولت در تراز انقلاب هستیم/ بیمه کشاورزی، در بحث خشکیدکی خرما جبران خسارت کند

, امام جمعه ریگان: در گام دوم انقلاب؛ نیازمند دولت در تراز انقلاب هستیم/ بیمه کشاورزی، در بحث خشکیدکی خرما جبران خسارت کند,

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت و تبریک این هفته به دولتمردان، اظهار داشت: هفته دولت یادآور مجاهدت های خستگی ناپذیر شهیدان رجانی و باهنر است.

امام جمعه ریگان با بیان اینکه  در گام دوم انقلاب نیازمند دولت در تراز انقلاب هستیم، تصریح داشت: مصداق عینی دولت در تراز انقلاب دولت شهیدان رجائی و با هنر است که دوران کوتاه مدت با برکتی بود و دشمن تاب و تحمل این دولت موفق را نداشت و دست به ترور زد.

وی افزود: دولت در تراز انقلاب شاخه هایی دارد که دولتمردان باید در مسئولیت هایشان به آن ها متعهد، پایبند و جامه عمل بپوشند.

خطیب جمعه ریگان حمایت از جریان انقلابی و التزام عملی به شعارهای انقلاب، مقابله با هر گونه رانت خواری، فساد اداری و اقتصادی، نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه ها برای جلوگیری از فساد و رشوه، دل بریدن از بیگانگان و اتکا به درون، پاکدستی و ساده زیستی، مدیریت جهادی و جوان گرا بودن، رعایت بیت المال و جلوگیری از حیف و میل بیت المال را از شاخصه های دولت در تراز انقلاب عنوان کرد.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی با بیان این که توقیف غیر قانونی نفتکش ایرانی در آب های جبل الطارق با تحریک دولت ترامپ صورت گرفت،عنوان کرد: دولت انگلیس خیال می کرد مسئولان ایرانی با التماس و عذر خواهی بدنبال آزادی نفتکش خود خواهند بود، زهی خیال باطل.
وی افزود: نیروی های مومن در جمهوری اسلامی مجاهدانه وارد عمل شدند و یک نفتکش انگلیسی که با ناو جنگی بریتانیا اسکورت می شد توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توقیف شد.

رنجبر ماهانی تصریح داشت: توقیف نفتکش اسکورت شده انگلیسی، توقیف یک نفتکش نبود بلکه در حقیقت خلع سلاح دفاعی و نظامی انگلیس بود.

این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: پیام توقیف نفتکش انگلیسی،  پیام اقتدار دریایی ایران به کشورهای عربی و غربی بود تا همه بدانند اقتدار ایران اسلامی حتی بر انگلیس و آمریکا هم سایه انداخته است.

خطیب جمعه ریگان در ادامه اشاره داشت به خروج شیخ زکزاکی از نیجریه برای درمان و افزود: در پی فشار گسترده افکار عمومی جهان دولت نیجریه با حکم دادگاه مجبور شد مجوز خروج شیخ زکزاکی و همسرش را برای درمان به هند را صادر کند.

رنجبر ماهانی ابراز داشت: نبود امکانات مناسب، دسترسی نداشتن به پزشکان متعهد و زندانی شدن در بیمارستان و از طرفی هند و نیجریه تحت فشار دولت سعودی هر کدام اهدافی را دنبال می کنند و سرانجام شیخ زکزاکی بدون درمان به نیجریه بازگشت.

وی با بیان این که خروج شیخ زکزاکی ازنیجریه و رفتن به هند و کار شکنی در روند درمان وی نگاه های بین المللی را بیش از پیش بر این مساله متمرکز کرده است ،افزود: دولت نیجریه مجبور خواهد شد روند درمان این شیخ بزرگوار را بپذیرد تا از فشار افکار عمومی رهایی یابد.

رنجبر ماهانی در ادامه بیان داشت: مقام معظم رهبری در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمود دشمنان نظام اسلامی صراحتاً می‌گویند که غلبه بر جمهوری اسلامی و حاکمیت اسلام با جنگ نظامی و تحریم اقتصادی امکان‌پذیر نیست و باید با نفوذ فرهنگی و تأثیرگذاری بر ذهن‌ها و مغزها و تحریک هوسها به این هدف رسید.

وی افزود: مقام معظم  رهبری در دیگر بیانات خود فرمودند باید مانع نفوذ این اقدامات سازمان‌یافته در تولیدات فرهنگی همچون هنر، سینما، کتاب و تئاتر شد؛ ما معتقد به بستن فضای فرهنگی کشور نیستیم اما با ولنگاری فرهنگی به‌شدت مخالفیم.

امام جمعه ریگان تصریح داشت: ما در شرایطی هستیم که جبهه مقابل ما و دستگاه های استکباری، همه امکانات فرهنگی و هنری خود را برای ضربه زدن به نظام اسلامی به‌ کار گرفته‌اند و ما باید برنامه‌ریزی جدی در مقابل این جبهه داشته باشیم.

رنجبر ماهانی در ادامه با بیان این که بر اساس نتایج یک نظر سنجی دو سوم از مردم ایران در شهر و روستا از فضای مجازی استفاده می کنند،ابراز داشت: سناریوسازی های دشمن در موضوعاتی مثل گرانی قیمت ارز، حجاب، جنگ، ولایت فقیه و آینده کشور در حجم بسیار بالایی در صفحات مجازی تولید شده و هر مخاطب و کاربری را در مقابل انسان های خیالی قرار می دهد.

خطیب جمعه شهرستان ریگان تغییر سبک زندگی اسلامی، کاهش پیدا کردن ازدواج، افزایش طلاق و افزایش جستجوی محتوای مستهجن از طریق گوگل همه را از آثار مخرب فضای مجازی عنوان کرد.

وی در ادامه تصریح داشت: حضور مجازی سازمان های اطلاعاتی دشمن، منافقین و رژیم سعودی بستری شده برای رخنه بی هزینه دشمن در خانه های ایرانیان و این از دیگر آفات فضای مجازی است.

رنجبر ماهانی با بیان این که در سال رونق تولید قرار داریم، اذعان داشت: کشاورزی که یک سال هزینه کرده و چشم به محصول خرما دوخته است پس از خشکیدکی و قیمت پایین خرما از همه جا درمانده و مایوس شده است.

امام جمعه ریگان اظهار داشت: لازم است بیمه کشاورزی و مسئولین مربوطه و کسانی که در نرخ و قیمت طلای سیاه نقش آفرینی می کنند، جبران خسارت و رونق به تولید بومی ببخشند و باعث دلگرمی کشاورز شوند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

امام جمعه ارزوئیه: دولت تراز انقلاب باید با فساد و رانت مبارزه کند

, امام جمعه ارزوئیه: دولت تراز انقلاب باید با فساد و رانت مبارزه کند,

حجت الاسلام نصرالله پور امام جمعه ارزوئیه در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز ضمن توصیه و سفارش به تقوای الهی زمینه سازی ظهور ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را از اهداف گام دوم انقلاب برشمرد و بیان کرد: رسیدن به تمدن نوین اسلامی در چهل ساله دوم انقلاب در اولین قدم التزام عملی به شعارهای انقلاب اسلامی و پایبندی به آرمان های انقلاب را می خواهد.

,

وی با بیان این که گام دوم انقلاب مقدمات ظهور را فراهم می کند، تصریح کرد: دولت باید با شعارهای امام و شهدا و امام امروز انقلاب التزام در عمل داشته باشد و در مهم ترین مولفه ی کشور یعنی اقتصاد مقاومتی با سیاست و برنامه برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی از دیدگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گام بردارد.

,

امام جمعه ارزوئیه با اشاره به این که دولت تراز انقلاب، دولتی است که با فساد و رانت مبارزه کند؛ یاداور شد: دولت باید با نظارت مستقیم بر عملکرد نیروهایش در استانداری ها نگذارد حتی برخی مسائل به قوه قضائیه رسیده شود و جلوی فساد را از درون می گیرد.

,

وی ادامه داد: در دولت تراز انقلاب جوانان با سابقه ی روشن پیش قدم و فعال جهت امور مردم اند، جوانانی حزب الهی که دل بسته ی آمریکا و غرب نیستند و سبک زندگی اسلامی ایرانی درونشان جاری است و در جهت حفظ استقلال ملی و عزت ملی می کوشند.

,

حجت الاسلام نصرالله پور از زندگی شهدا نمونه هایی را بیان کرد و در گوشه ای حساسیت شهدا نسبت به بیت المال را یادآور شد و خاطر نشان کرد: تشکیل یک دولت نوین اسلامی در راستای گام دوم انقلاب مدیرانی همچون رجائی و باهنر و عبدالمهدی مغفوری ها می خواهد که نسبت به بیت المال حساس باشند نه آن که شنیده شود رئیس سازمان خصوصی سازی کشور میلیاردها دلار پول کشور را خرج آقازاده ها کرده است.

,

امام جمعه ارزوئیه افزود: تحقق گام دوم انقلاب اسلامی در حمایت از جبهه ی مقاومت در سوریه، یمن و فلسطین است.

,

وی در ادامه عنوان کرد: خصوصی سازی ها باید اصلاح شود و در این بین به اسم خصوصی سازی ارزش پول ملی حفظ شود و نظام بانکی باید اصلاح شود و از فساد و رانت جلوگیری شود چرا که بی تدبیری ها سبب شد که ارزش پول ملی نابود شود.

,

وی در پایان تقوای فضای مجازی را ذکر کرد و بیان کرد: امروز برنامه ریزی دشمن در جنگ سخت نیست بلکه در جنگ نرم است و هدف دیگر مراکز حاکمیتی نیست بلکه ذهن و افکار مردم است تا از طریق فضای مجازی بدست بگیرد؛ امروز جوانان در پایگاه دشمن مشغول اند و جذب جاذبه های کاذب فضای مجازی اند که دشمن طراحی کرده است در صورتی که تا زمانی از فضای ملی حمایت نشود کاری پیش نمی رود.

,

 

,

امام جمعه موقت کوهبنان: مردم کوهبنان از نعمت جاده دو بانده بی بهره هستند

, امام جمعه موقت کوهبنان: مردم کوهبنان از نعمت جاده دو بانده بی بهره هستند,

حجت الاسلام و المسلمین فقیهی امام جمعه موقت کوهبنان پس ازدعوت همگان به تقوای الهی با استناد به کلام مقام معظم رهبری گفت : مجسمه تقوا مولای متقیان است لذا ما بعنوان رهرو راه حضرت علی (ع) بایستی رعایت اخلاق ، بایدها و نبایدها را مدنظر قرار دهیم چون تقوا محدودیت نیست بلکه مصونیت است.

,


وی ادامه داد: اهل تقوا کاری به غیبت ندارند دروغ نمی گویند ، گریه بر روضه اهلبیت دارند ، به دیگران‌تهمت‌نمی زنند ، در کارهامنیت ندارند و کار را فقط برای رضایت خدا انجام‌می دهند .

,
,


خطیب جمعه کوهبنان خاطر نشان کرد: اهل تقوا اهل منت گذاری بر دیگران نیستند و دیگران را ملامت و سرزنش نمی کنند و دست گناهکار را می گیرند تا آبروی او حفظ شود.

,
,


وی بیان داشت : شهید حمید سیاهکالی نمونه تقواست در حالی که به اتفاق همسرش قبل از مراسم ازدواج سه روز روزه گرفتند تا جشن عروسی آنان خالی از گناه باشد

,
,

 .
امامت جمعه موقت کوهبنان افزود: کوهبنان شهری بکر و مذهبی است مواظبت کنیم فضا را به هم نزنیم اگر قرار است کنسرت برگزار شود با گناه همراه نباشد.

,
,


وی تصریح نمود: کوهبنان دارای اژدهای خفته گسل است که به برکت بقاع متبرکه و نفس گرم مومنین تاکنون جلوی بلاها و مصیبت ها گرفته شده است .

,
,


حجت الاسلام فقیهی به هفته دولت اشاره کرد و با استناد به منویات مقام معظم رهبری افزود: آن چه بعنوان دولت اسلامی باید مد نظر داشته باشیم اولا حکومت ما علوی باشد و خود را با حکومت علوی بسنجیم و فاصله بین خود و دولت علوی را عقب افتادگی بدانیم.

,
,


وی بیان داشت : دولتمردان باید مردمی، اهل مسجد و نماز جمعه، عبادت و نماز شب، تحجد و‌پارسایی باشند و در مسیر مولای متقیان حرکت کنند.

,
,

خطیب جمعه کوهبنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی وباهنر و تبریک هفته دولت تصریح نمود: ما خدا قوت به فرماندار و مسئولین اجرایی شهرستان می گوییم در حالی که نقاط قوت و ضعف باید توسط مسئولین رصد شود و مردم این دو را در کنار هم ببینند مسئولین باید در جمع مردم باشند تا نقاط ضعف را یکی یکی رفع کنند

,

وی تاکید کرد: از جمله مشکلات مردم‌ شهرستان جاده اصلی کوهبنان به زرند و کرمان است در بسیاری ازشهرستان ها جاده ها دو بانده شده اند در حالی که مردم کوهبنان از این نعمت بی بهره هستند جا دارد مسئولین را از جاده پر پیچ و خم بیاورید تا فکری به حال مردم بکنند.

,


حجت الاسلام فقیهی ضمن تبریک روز پزشک گفت: جا دارد این روز را به پزشکان متعهد در شهرستان کوهبنان تبریک بگوییم البته وزیر بهداشت بداند که بیمارستان کوهبنان نیاز به امکانات بیشتر دارد در حالی که مسیر کوهبنان تا مرکز استان زیاد است باید تجهیزات در بیمارستان کوهبنان مستقر شود .

,
,


وی یادآور شد : روز خانواده را در پیش داریم زن و مرد هوای همدیگررا داشته باشند پای درد دل همدیگر بشینند تا شاهد کاهش مشکلات باشیم .

,
,


فقیهی خاطر نشان کرد: غدیر هویت و اصل ماست که زندگی ما بر اساس آن شکل گرفته برنامه ها و جلسات خوبی در این ایام در کوهبنان برگزار شد اما جا داشت نور افشانی و گلباران شهر بیشتر می شد.

,
,


خطیب جمعه کوهبنان تاکید کرد: شهردار کوهبنان هم اگر مسئول فرهنگی ندارد برای خود تعیین کند البته جا دارد مکانی نظیر خیابان ، میدان ، مسجد ،مدرسه و.. به نام غدیر هم در شهرستان داشته باشیم .

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه