اخبار داغ

امام جمعه یزد:

ضرورت مقابله با ولنگاری فرهنگی در فضای مجازی/ دشمن به دنبال متزلزل کردن بنیان خانواده‌های ایرانی است

ضرورت مقابله با ولنگاری فرهنگی در فضای مجازی/ دشمن به دنبال متزلزل کردن بنیان خانواده‌های ایرانی است
امام‌جمعه یزد اظهار داشت: دشمنان کشور با ترویج سبک زندگی غربی به دنبال متزلزل کردن بنیان خانواده‌های ایرانی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه این هفته یزد با اشاره به شان نزول سوره انسان اظهار داشت: دراین سوره که به‌عنوان سوره هل اتی نیز شناخته می‌شود  به مسئله خانواده به صورت جدی توجه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی اظهار داشت: امروز دشمنان کشور و عاملان نفوذی استکبار به دنبال ترویج سبک زندگی غربی در بین خانواده‌های ایرانی هستند و تلاش دارند خانواده‌ها را از احکام الهی و اخلاق دور کنند و در این راه از ابزارهای گوناگون برای تحقق هدف شوم خود استفاده می‌کند.

,

امام جمعه یزد با بیان این که دشمن به دنبال کاهش ارتباط بین والدین و فرزندان است که این موضوع باعث می شود فرزندان تربیت صحیحی نداشته باشند ادامه داد: با کاهش ارتباطات اعضای خانواده یک خلاء در وجود انسان ایجاد می‌شود که دشمن برای پر کردن آن محبت‌های کاذب از جمله ارتباط با حیوانات به ویژه سگ‌ها را ترویج می‌کنند.

,

ناصری زندگی با حیوانات و نگهداری از سگ در خانه وزندگی را از فرهنگ‌های بیگانه دانست و عنوان کرد: امروز در جامعه افرادی هستند که به‌دوراز اخلاق و ارزش‌ها، به بهانه های مختلف مانند علاقه فرزندان، حیواناتی مثل سگ را در خانه و زندگی خود نگه می‌دارند.

,

 وی ادامه داد: عده‌ای به بهانه آشنا کردن کودکان با طبیعت، هم‌نشینی و زندگی و محبت افراطی به حیوانات را به آن‌ها آموزش می‌دهند و این فرهنگ بیگانه و باطل را ترویج می‌کنند، این درحالی است که چنین رویه‌ای خسارت جبران‌ناپذیری برای بنیان خانواده و آینده آن به همراه خواهد داشت.

,

خطیب نماز جمعه این هفته یزد با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت گفت: رهبر معظم انقلاب با تاکید ویژه نسبت به‌ضرورت اهتمام بیشتر مسئولین و دولتمردان به مسئله فرهنگ و ارزش‌های اسلامی نسبت به‌ضرورت هوشیاری در مقابل تلاش بی‌وقفه دشمنان برای ضربه به فرهنگ کشور هشدار دادند.

,

ناصری اظهار داشت: دشمن از ابزارهای رسانه‌ای و فضای مجازی برای ترویج بی‌اخلاقی و ضربه به کشور استفاده می کند و این درحالی است که در اکثر کشورهای دنیا رهایی فضای مجازی قابل‌قبول نیست و با اقدامات ضد ارزشی و هنجارهای جامعه در این فضا مقابله و برخورد می‌شود در ایران نیز مسئولین و نهادهای ذی‌ربط با ولنگاری و بی‌اخلاقی در فضای مجازی باید برخورد کنند و خانواده ها نیز در این زمینه هوشیاری لازم ر ا داشته باشند.

,

وی در بخش دیگر از سخنان خود بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان در راستای منویات رهبری تاکید کرد و افزود: مسئولین باید از کسانی که به دنبال اشتغال‌زایی حقیقی بوده و به فکر ثروت‌اندوزی نیستند، حمایت کنند و با توجه به آن که در جنگ اقتصادی هستیم و بر همه مسئولان و دست اندرکاران یک وظیفه بسیار مهم است که مشکلات پیش روی صنایع به ویژه صنایع کوچک را رفع کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه