اخبار داغ

امام جمعه موقت قزوین:

اصلاح نظام بانکی، حفظ ارزش پول و حمایت از تولیدکنندگان جزو اولویت‌های مسئولان قرار گیرد/ تغییر سیاست خارجی دولت نسبت به امریکا ارزشمند است

اصلاح نظام بانکی، حفظ ارزش پول و حمایت از تولیدکنندگان جزو اولویت‌های مسئولان قرار گیرد/ تغییر سیاست خارجی دولت نسبت به امریکا ارزشمند است
امام جمعه موقت قزوین گفت: با توجه به تشدید تحریم‌ها و اعمال فشارهای اقتصادی از سوی دشمنان لازم است تا در کنار جلوگیری از واردات بی‌رویه، اصلاح سیستم بانکی در اولویت برنامه مسئولان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حجت الاسلام علی قابل در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار می‌شود، اظهار کرد: مسلمان و مومن واقعی کسی است که با اهمیت دادن به آموزه‌های دینی از منکرات و گناهان دوری کرده و در مسیر جلب رضایت الهی حرکت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی با تاکید بر ترویج اخلاق در جامعه و خودداری از تهمت زدن و ظن و گمان ناروا به دیگران افزود: با نزدیک شدن به انتخابات گاهی برخی افراد در مناسبت‌ها و راهپیمایی‌ها اقدام به گرفتن عکس یادگاری با فرد خاصی کرده و در ادامه خود را منتسب به کسی و یا حزبی می‌کنند که این کار اشکال دارد و باید مراقب بود تا به دروغ شما را منتسب به حزب و گروهی نکنند.

,

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به آغاز هفته دولت و گرامیداشت جایگاه شهیدان باهنر و رجایی بیان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات انجام شده در نظام به مردم اطلاع رسانی شود؛ البته در کشور مشکلات زیادی هم وجود دارد که قابل انکار نیست لذا از مسئولان انتظار داریم همه تلاش و همت خویش را در راستای رفع مشکلات موجود به کار گیرند.

,

باید روحیه و تفکر جهادی و اتکاء به توان داخلی در جامعه گسترش یابد

, باید روحیه و تفکر جهادی و اتکاء به توان داخلی در جامعه گسترش یابد,

وی در ادامه به سرنوشت برجام اشاره کرد و گفت: روزی که دولتمردان برجام را امضا کردند به منتقدین اهانت کردند؛ اما امروز اعلام می‌کنند مگر کسی دیوانه باشد که با آمریکا مذاکره کند که البته همین تغییر سیاست خارجی دولت نسبت به کشورهای غربی و آمریکا هر چند دیر شده اما ارزشمند است و امروز به کسانی که در مقابل آمریکا ایستاده‌اند افتخار کرده و از آنها تقدیر می‌کنیم.

,

قابل با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حمایت از تولید کنندگان، رونق تولید و اشتغال در کشور و حفظ ارزش پول تصریح کرد: با توجه به تشدید تحریم‌ها و اعمال فشارهای اقتصادی از سوی دشمنان لازم است تا در کنار جلوگیری از واردات بی‌رویه، اصلاح سیستم بانکی در اولویت برنامه مسئولان باشد.

,

وی در ادامه تاکید کرد: باید روحیه و تفکر جهادی و اتکاء به توان داخلی در جامعه گسترش یابد تا در تحقق اهداف موفق و پیروز شویم؛ اما در غیر این صورت و با اتکاء به دیگران متضرر خواهیم شد.

,

امام جمعه موقت قزوین در پایان با اشاره به مناسبت‎های هفته و روز اصناف عنوان کرد: اصناف و بازاریان در کنار دیگر مردم نقش مهمی در پیروزی و حفظ و تداوم انقلاب داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه