اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه خراسان شمالی عنوان شد؛

هفته دولت فرصتی است برای بازگو کردم خدمات نظام است/ نباید مردم را از انقلاب و نظام دلسرد کنیم

هفته دولت فرصتی است برای بازگو کردم خدمات نظام است/ نباید مردم را از انقلاب و نظام دلسرد کنیم
ائمه جمعه خراسان شمالی هفته دولت را فرصتی برای بازگو کردن خدمات نظام به مردم دانستند و مسئولیت را فرصتی برای خدمت رسانی به مردم عنوان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، حجت الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شیروان درخطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شیروان گفت: هفته دولت فرصتی برای بازگو کردن خدمات نظام و مرور بر کاستی هاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

حجت الاسلام کوثری ضمن گرامیداشت هفته دولت ویاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر عدالت را خواستگاه انبیا وفلسفه بعثت وپیام غدیر وبرپادارنده زمین وآسمان ومایه حیات دولت ها عنوان کرد.

,

وی گفت:هفته دولت فرصتی است برای بازگو کردن خدمات نظام ومرور بر کاستی ها وعزم واراده برای سرعت بخشی به خدمت رسانی به مردم است.

,

امام جمعه شیروان با تبیین فرمایشات رهبری دربیان وظیفه دولتمردان در گام دوم انقلاب افزود: دولت طراز انقلاب اسلامی دارای ویژگی هایی همچون، التزام عملی به شعارهای انقلاب وحمایت از جریان انقلاب ومقابله با رانت خواری ومبارزه با فساد اداری واقتصادی  وپاکدستی وساده زیستی ومدیریت جهادی وپاسداری از ارزش ها ونگاه به درون ودل کندن از بیرون است.

,

امام جمعه شیروان خاطرنشان کرد :امروز جمهوری اسلامی درقله عزت وقدرت قرار دارد وآمریکا از هر زمان دیگر ضعیف تر ودرحال افول است.

,

 

,

دولت ، پیشانی نظام در مقابله با مشکلات است

, دولت ، پیشانی نظام در مقابله با مشکلات است, دولت ، پیشانی نظام در مقابله با مشکلات است,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، حجت الاسلام و المسلمین نایب علی نوروزی، امام جمعه فاروج در نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به داستان مباهله اظهار کرد: دهه آخر ماه با برکت ذی‌الحجه و ایام نزول آیات شریفه قرآن کریم آن هم در شأن و جایگاه اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه امیرمومنان علی علیه السلام در پیش داریم.

, .,

وی با بیان سخن مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با هیئت دولت که دولت جمهوری اسلامی را پیشتاز خدمتگزاری در مقابله با مشکلات مردم دانست، گفت: پیشانی نظام در مقابله با مشکلات و مسائل دولت جمهوری اسلامی است.

, .,

حجت الاسلام و المسلمین نوروزی با بیان اینکه دولت یک ارزش است و باید ارزش ها را تقویت کنیم، اظهارکرد: دولت جمهوری اسلامی اگر در عرصه های داخلی، خارجی و بین المللی، در مقابله و مواجهه با مشکلات و فتنه‌ها قوی عمل کند، نظام قوی جلوه می‌کند و لذا باید همه کمک کنیم این قوت و قدرت در مقابل دیدگان همه به نمایش گذاشته شود.

, .,

وی با بیان اینکه زمانی که پهپاد آمریکایی را ساقط کردیم یا نفتکش انگلیسی را گرفتیم عده‌ای گمان می‌کردند جنگ شروع می شود ولی رهبری تاکید داشتند، جنگ نخواهد شد، خاطرنشان کرد: اگر با قدرت در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم، خواهند فهمید که نمی توانند با زبان زور با این ملت صحبت کنند.

, .,

 

,

نباید کاری کنیم که مردم از انقلاب و نظام دلسرد شوند

, نباید کاری کنیم که مردم از انقلاب و نظام دلسرد شوند, نباید کاری کنیم که مردم از انقلاب و نظام دلسرد شوند,

حجت الاسلام مقصودی، امام جمعه جاجرم نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه این نظام ثمره خون هزاران شهید است، گفت: نباید کاری کنیم که مردم نسبت به نظام و انقلاب دلسرد شوند.

, .,

حجت الاسلام مقصودی ضمن گرامیداشت هفته دولت با بیان اینکه مسئولیت فرصت خدمت است، ابراز داشت:  علت اینکه رجائی اینقدر محبوب شد این بود که او بر قدرت سوار بود نه قدرت بر او و مسئول اسلامی باید شجاعترین فرد باشد که بر هوای نفسش غلبه کند.

, .,

وی با اشاره به اتفاقات اخیر شهرستان گفت: خیلی از مطالبات از مسیر قانونی قابل پیگیریست و به نتیجه خواهد رسید.

, .,

وی خطاب به مسئولین خاطرنشان کرد: ارتباط بیشتر و تنگاتنگ با مردم از بسیاری از حوادث جلوگیری می کند و موضع گیری باید با بصیرت و تیز بینی باشد.

, .,

وی خطاب به مردم نیز گفت: در حوادث اینچنینی به شایعات توجه نکنید و اگر مسئولین و دلسوزین شماسخنی می گویند حرفشان را گوش کنید.

, .,

خطیب موقت نماز جمعه جاجرم با بیان اینکه در حوادث فتنه انگیز شناخت حق از باطل دشوار است، گفت: خویشتن داری و جلوگیری از تصمیمات هیجان زده و بدور از احساسات خیلی از مسائل و مشکلات را به وجود نمی آورد.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه