اخبار داغ

ائمه جمعه هرمزگان مطرح کردند؛

برخورد قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی، امید را در مردم زنده می کند/ هر مدیر و مسئولی عملکرد سال خودش را بررسی کند

برخورد قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی، امید را در مردم زنده می کند/ هر مدیر و مسئولی عملکرد سال خودش را بررسی کند
ائمه جمعه هرمزگان ضمن تشکر از تلاش های قوه قضاییه در برخورد با مفسدان گفتند: با این کار امیدها در دل مردم زنده می شود و مردم وقتی ببینند با مفسدان افتصادی و کسانی که می خواهند به کشور ضربه بزنند برخورد جدی می شود به نظام و انقلاب امیدوار می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ائمه جمعه هرمزگان ضمن تشکر از تلاش های قوه قضاییه در برخورد با مفسدان گفتند: با این کار امیدها در دل مردم زنده می شود و مردم وقتی ببینند با مفسدان افتصادی و کسانی که می خواهند به کشور ضربه بزنند برخورد جدی می شود به نظام و انقلاب امیدوار می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دولتمردان عملکردهای خود را ارزیابی کنند

, دولتمردان عملکردهای خود را ارزیابی کنند,

جت الاسلام محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه هرمزگان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته بندرعباس با بیان اینکه همواره باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری مدظله العالی باشیم، اظهار کرد: در برابر شایعات اجتماعی و سیاسی باید نگاهمان به سخنان رهبر انقلاب باشد که در این موارد چه چیزی می فرمایند.

,

امام جمعه بندرعباس با اشاره به هفته دولت تصریح کرد: هفته دولت فرصتی مغتنم است که کارگزاران نظام، کارنامه خود را مرور کنند و میزان رشد و ضعف های خود را بررسی سازند.

,

عبادی زاده با تاکید بر اینکه هفته دولت فرصتی برای دولتمردان برای برنامه ریزی مسیر آینده است، عنوان کرد: در این هفته دولتمردان خود ارزیابی از کارهای خود می کنند.

,

یکی از موانع رونق تولید سنگ‌اندازی برای فعالان اقتصادی است

, یکی از موانع رونق تولید سنگ‌اندازی برای فعالان اقتصادی است,

وی با بیان اینکه یکی از موانع رونق تولید سنگ‌اندازی برای فعالان اقتصادی است، گفت: باید همواره راه را برای فعالیت اقتصادی فعالان این حوزه تسهیل کرد.

,

خطیب جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه جامعه را زودتر از موعد ملتهب مسائل انتخاباتی نکنیم، عنوان کرد: گروه های سیاسی و دولتمردان در زمینه انتخابات مراقبت کنند و خود را وارد حواشی نسازند.

,

عبادی زاده با اشاره به روز پزشک اظهار کرد: پزشکان سرمایه های عظیم جامعه هستند که حرکت آنها باید حفظ و عزتشان در جامعه همواره مورد توجه قرار گیرد و همان گونه که معلم و روحانی طبیب روح هستند، پزشکان مداوا گران جسم به شمار می روند.

,

وی با بیان اینکه طبق آمار های مدیران حوزه سلامت در انتقال بیمار به مراکز درمانی در استان ضعف هایی وجود دارد، گفت: باید در بحث انتقال هوایی، دریایی و زمینی بیماران به مراکز درمانی اقداماتی صورت گیرد تا هم وطنان در راه رسیدن به مراکز درمانی جان خود را از دست ندهند.

,

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به توصیه‌های مکرر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به ایجاد جامعه‌ای جوان و بانشاط تصریح کرد: کاهش جمعیت در کشور و استان امری نگران کننده به شمار می رود که مسئولان و رسانه ها برای آگاهی رسانی و اقدامات لازم را انجام دهند.

,

عبادی زاده با اشاره به سفر اخیر خود به کوشا احمدی گفت: کوشا یکی از مناطق محروم هرمزگان به شمار می رود که مشکلات متعددی در زمینه های مختلف دارد.

,

وی با بیان اینکه بشاگرد امروز نسبت به سال های قبل از انقلاب پیشرفت های فراوانی داشته است، عنوان کرد: کوشای احمدی مانند بشاکرد محروم است که مهمترین مشکل آن راه های ارتباطی روستایی به شمار می رود و با اقدامات لاک پشتی نمی شود مشکلات آنها را حل کرد.

,

برخورد قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی، امیدها را در مردم زنده می کند

, برخورد قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی، امیدها را در مردم زنده می کند,

حجت الاسلام مهدی دُری امام جمعه رودان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب در دیدار با هیئت دولت اظهار کرد: چندین سال است که رهبرمعظم انقلاب به وابستگی درآمد کشور به نفت اشاره می کنند که ما باید از وابستگی به درآمد نفت خارج شویم یک زمانی مجبور بودیم درآمد زیادی از کشور را بابت بنزین بپردازیم نفت را به کشورهای دیگر می فروختیم تبدیل به بنزین می کردند وبا چندین برابر به ما می فروختند اراده کردیم والحمدالله در بحث بنزین نه تنها به خودکفایی رسیدیم بلکه صادر هم می کنیم.

,

امام جمعه رودان با بیان اینکه باید از شکل خام فروشی نفت بیرون بیاییم افزود: اگر درآمد کشور را به سوی فروش نفت ببریم ضربه مهمی به کشور وارد کردیم الآن در خود کشور آمریکا تمام چاه های نفتشان بسته شده یعنی خودشان دارند ولی استفاده نمی کنند و از کشورهای دیگر نفت میخرند چون نفت تمام شدنی است.

,

دُری با اشاره به تاکید رهبرانقلاب در توجه ویژه به بخش های مسکن و شرکت های دانش بنیان ادامه داد: ساخت و ساز مسکن اگر راه بیافتد اشتغال زایی خوبی می شود وباید خانه ارزان در اختیار مردم قرار بگیرد وهمچنین شرکت های دانش بنیان که با تولیدات خیلی ریز، درآمدهای خیلی زیادی عاید کشور کرد.

,

وی با اشاره به تعبیر رهبرانقلاب از تولیدکننده بعنوان رزمنده جنگ اقتصادی اضافه کرد: همه از رزمنده جنگ حمایت می کردند و کمک می کردند که از کشور دفاع کند رزمنده بدون حمایت و کمک در وسط جنگ کاری نمی توانست انجام دهد الآن رزمنده جنگ اقتصادی هم زمانی می تواند موفق باشد  که مشکلات آن برطرف شود اگر واردات و یا دستی که به تولید این رزمنده ضرر می رساند باید آن دست قطع شود.

,

هر مدیر و مسئولی عملکرد سال خودش را بررسی کند

, هر مدیر و مسئولی عملکرد سال خودش را بررسی کند,

امام جمعه رودان کشور چین را بعنوان یک اقتصاد موفق نام برد و تصریح کرد: چینی ها تولید کننده خودشان را تقویت کردند وحتی کارگاه و کارخانه کوچک را در منازل ایجاد کردند و الآن می بینیم که چطور دنیا را فرا گرفته اند.

,

دُری همچنین گفت: ما باید هدف گذاری اقتصادمان را به سمت و سوی عدالت محور حرکت دهیم و نگذاریم یک عده افراد خاص به منافع اقتصادی برسند متاسفانه  بعضی از بانک ها وام های کلانی را به یک سری از افراد می دهند و از آن سوء استفاده می کنند و این فاصله طبقاتی شکل می گیرد.

,

وی تاکید کرد:هر مدیر ویا مسئولی عملکرد سال خود را بررسی کند و قاضی خودش باشد و کارهای خودش را مورد بررسی قرار دهد.

,

خطیب جمعه رودان در بخش دیگری از سخنانش با تشکر از قوه قضائیه بخاطر برخوردهای مناسب با مفسدان اقتصادی اظهار کرد: با این کار امیدها در مردم زنده می شود و مردم وقتی ببینند با مفسدان افتصادی و کسانی که می خواهند به کشور ضربه بزنند برخورد جدی می شود به نظام و انقلاب امیدوار می شوند ولی اگر کسی به راحتی بتواند هرچقدر که بخواهد اختلاس و دزدی کند و برخورد نشود همه ناامید می شوند و ناامیدی بدترین چیزی است که می تواند به نظام ما ضربه برساند.

,

دُری با اشاره به روز پزشک و شخصیت بزرگ ابوعلی سینا در علم پزشکی افزود: ابوعلی سینا علم پزشکی ما را به جایگاه بلندی رساند و دنیا الآن مدیون این فرد است.

,

وی با اشاره به استفاده نکردن پزشکان از کارتخوان برای دریافت وجه یادآور شد: از صداوسیما اعلام می شود که جامعه پزشکی برای آموزش استفاده از کارتخوان یک ماه فرصت خواسته اند با این حرف جایگاه خود پزشکان زیر سئوال می رود بحث پرداخت و یا عدم پرداخت مالیات از طریق پرداخت کارتخوان مشخص می شود شاید بعضی می خواهند سوء استفاده کنند و بیشتر از تعرفه دریافت کنند و باعث می شود زحمات پزشکان دیگر به حدر رود.

,

امام جمعه رودان با اشاره به روز کارمند گفت: این عزیزانی که کارمند هستند توجه داشته باشند ارباب رجوع را تکریم کنند وبا کوتاهی در کار افراد، نظام و انقلاب را زیرسئوال می برند و باید با توجه و دقت بیشتری کار را دنبال کنند و رضایت افراد را جلب کنند.

,

دُری با اشاره به روز خانواده اظهار کرد: متاسفانه دشمنان خانواده را هدف قرار داده است و تلاشش در از بین بردن نظام خانواده است اگر می بینیم طلاق ها زیاد می شود نتیجه اش از بین رفتن بنیان خانواده است.

,

وی با اشاره به اعزام مبلغین از قم به شهرستان رودان در ماه محرم افزود: این عزیزان مبلغ، سال ها درس خواندند و نتیجه این همه سال را می خواهند در اختیار ما قرار دهند انتظار داریم مساجد، هیئت امنا ها و هیئت های مذهبی از اینها استفاده کنند.

,

دُری ادامه داد: طلاب بزرگواری که در شهرستان هستند در طول سال از آنها استفاده می شودو اگر قرار باشه چندین جا را در شهرستان سخنرانی کنند جایی برای آن بزرگواری که این همه راه با علوم و مباحث جدید اعزام شده برای تبلیغ نمی ماند خواهشی که داریم سازمان تبلیغات برنامه خوبی در این زمینه داشته باشد و هیت امناها با سازمان تبلیغات همکاری داشته باشند تا از این عزیران به نحو احسن استفاده شود.

,

وی خاطرنشان کرد: هفتم محرم ان شاالله  پخش زنده عزاداری از صداوسیما در امامزاده شاه قطب الدین حیدر(ع) شهرستان برگزار می شود و می طلبد که همه هیئت های مذهبی کمک کنند و دست بدست هم دهند عصر روز هفتم حضور پررنگ داشته باشند و جمعیت باشکوهی باشد.

,

برخورد با مفسدین اقتصادی کار ارزشمند دستگاه قضایی است

, برخورد با مفسدین اقتصادی کار ارزشمند دستگاه قضایی است,

آیت الله سید محمد جواد رکنی، امام جمعه شهرستان بندرلنگه ظهر امروز در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به روز مباهله، اظهار کرد: بیست و چهارم ذی‌الحجّه نه تنها روز مباهله و روز نزول آیه «تطهیر» بر قلب مبارک پیامبر(ص) است بلکه در این روز حضرت امیرالمؤمنین(ع)در حال رکوع انگشترى خود را به سائل داد و آیه «اِنَّما وَلِیُّکُمُ اللّهُ..» در شان ایشان بر قلب نازنین پیامبر(ص) نازل گردید.

,

وی در ادامه به دیدار رئیس جمهور و هیات دولت با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: معظم له در این دیدار  با اشاره به لزوم قدرشناسی مسئولین از فرصت خدمت به مردم و ضرورت همکاری و هم افزایی قوای سه گانه، «اقتصاد» و «فرهنگ» را دو مسئله مهم کشور خواندند و با تأکید بر توجه کامل مسئولان به «تولید داخلی» به عنوان «کلید اصلی حل مشکلات موجود» نکات مهمی را درباره «رهایی کشور از وابستگی به درآمد نفت»، «توجه ویژه به بخشهای پیشران اقتصادی نظیر مسکن، کشاورزی و شرکتهای دانش بنیان»، «ضرورت تغییر نگاه به تولید کننده به‌عنوان رزمنده جنگ اقتصادی» و «لزوم جهت‌گیری و هدفگذاری پیشرفت اقتصادی به سمت تأمین عدالت و ریشه کن کردن فقر» بیان کردند.

,

امام جمعه شهرستان بندرلنگه با بیان دیدگاههای مقام معظم رهبری در این دیدار؛ اضافه کرد: معمولا یکی دوسال آخر کار دولت ها گرفتاری هایی پیش می آید و می گویند ما انتخابات در پیش داریم که رهبر انقلاب در این دیدار اخطار دادند که دولت نباید سست شود و باید اولویت ها را در نظر بگیرد و به آنها بپردازد.

,

رکنی به برگزاری مراسمات عید غدیر درشهرستان اشاره و بیان کرد: مراسمات خوبی در مساجد، حسینه ها و سطح شهر برگزار شد که گرمای هوا هم نتوانست مانعی بر برگزاری این مجالس با شکوه شود و بازسازی واقع غدیر هم بسیار خوب برگزار شد که از همه دست اندرکاران نیز تقدیر وتشکر می کنیم.

,

وی گفت: موانع آمریکا بر سر راه آزادی نفتکش ایرانی راهی از پیش نبرد و آزادی این ابرنفتکش  نتیجه مقاومت و قدرت‌نمایی ما در مقابل دشمنان است و پس از سرنگونی پهباد آمریکایی و توقیف نفت‌کش انگلیسی در خلیج فارس ورق برگشت.

,

امام جمعه بندر لنگه در پایان از تلاش های قوه قضاییه در برخورد با مفاسد تقدیرکرد و یادآور شد: برخورد با کسانی که در فسادهای گندم و خودرو دست داشتند کار بسیار ارزشمندی از سوی قوه قضاییه خصوصا در راس این قوه آیت الله رئیسی بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه