اخبار داغ

در راستای حمایت از ازدواج اسان صورت گرفت:

اهدای جهیزیه به 10زوج لنده ای توسط آبشار عاطفه ها/ تسهیل ازدواج آسان برای زوجین جوان+تصاویر

اهدای جهیزیه به 10زوج لنده ای توسط آبشار عاطفه ها/ تسهیل ازدواج آسان برای زوجین جوان+تصاویر
در اقدامی خداپسندانه و به همت موسسه آبشار عاطفه 10 زوج لنده ای با تامین بخشی از جهیزیه این موسسه مردم نهاد راهی خانه بخت شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، ازدواج یکی از پسندیده ترین سنت ها در دین مبین اسلام است که نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) نیز همواره بر تسهیل در امر ازدواج همه جامعه را توصیه و سفارش کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 ازدواج آسان از بهترین و مناسب ترین راهکارهایی است که باعث تسهیل در این امر مقدس می شود که لازمه آن توجه ویژه خانواده ها به این سنت نیک و حسنه است.

,

در راستای بحث ازدواج آسان نیز موسسه مردم نهاد و خیریه آبشار عاطفه های شهرستان لنده با تامین بخشی از جهیزیه افراد ایتام، نیازمند و بی بضاعت در این شهرستان زمینه ازدواج آنان را فراهم کرده است.

,

مدیر نمایندگی سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه ها، شبعه لنده در حاشیه اهدای جهیزیه به نوعروسان جوان، این اقدام خداپسندانه را در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر فراهم کردن مقدمات و تسهیل ازدواج آسان برای جوانان عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا با کمک خیرین و نیکوکاران منطقه هر سال تعداد زیادی از مزدوجین جوانی که برای تشکیل زندگی خود معطل جهیزیه هستند را با تهیه امکانات اولیه زندگی، راهی خانه بخت کنیم.

,

وی گفت: تعهد شعبه شهرستان لنده سازمان آبشار عاطفه‌ها در سال بیش از ۴۰ سری کمک جهیزیه است که با کمک خیرین و نیکوکاران این منطقه در سه مرحله انجام و هر سال در اول ماه ذی الحجه مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) به نوعروسان نیازمند اهدا می‌شود.

,

 

,

هاشمی با بیان اینکه ارزش ریالی هر کدام از این کمک جهیزیه‌ها به صورت میانگین ۲۸ میلیون ریال است، افزود: اقلامی از جمله اجاق گاز، پتو، فرش و لوازم آشپزخانه به نو عروسان اهدا می شود.

,

 

,

ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

,
---
, , ---,
 
,
---
, , ---,
 
,
---
, , ---,
 
,
---
, , ---,
 
,
---
, , ---,
 
,
---
, , ---,
 
,
---
, , ---,
 
,
انتهای پیام/
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه