اخبار داغ

کاردار سفارت آمریکا در عراق احضار شد

کاردار سفارت آمریکا در عراق احضار شد
به دنبال انفجارهای اخیر در تعدادی از پایگاه‌های نظامی عراق، بغداد روز جمعه کاردار سفارت آمریکا را احضار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از المیادین، وزارت خارجه عراق روز جمعه کاردار سفارت آمریکا در بغداد را احضار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر اساس گزارش‌ها، «محمد علی ا لحکیم» وزیر خارجه عراق با احضار «برایان مک فیترز» از وی خواست تا واشنگتن به توافق همکاری راهبری با بغداد پایبند باشد.
,
 
,
این اقدام وزارت خارجه عراق در حالی صورت می‌گیرد که  طی هفته‌های اخیر چهار انبار تسلیحاتی که حشد شعبی از آن استفاده می‌کند، هدف انفجارهای مبهم قرار گرفت که در پی آن ابومهدی المهندس معاون رئیس هیئت حشد شعبی عراق تاکید کرد نظامیان آمریکایی مسئول اول و آخر حملاتی هستند که از طریق مزدوران یا عملیاتی که با هواپیماهای پیشرفته صورت گرفته، می‌باشند.
,
 
,
از سوی دیگر کانال نهم تلویزیون رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه 31 مرداد به نقل از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم اعلام کرد ایران به دنبال ایجاد پایگاه‌هایی علیه اسرائیل در لبنان، سوریه، عراق و یمن است و ما اقداماتی را علیه هر کشوری که هدف از آن ویران کردن ما باشد، انجام می‌دهیم. کارشناسان این اظهارنظر نتانیاهو را بیانگر اعتراف به این دانسته‌‌اند که حملات اخیر به مواضع حشد شعبی را رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا انجام داده که بر حریم هوایی عراق سیطره دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه