اخبار داغ

فرمانده کل سپاه پاسداران:

امنیت خلیج فارس در ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است/ فشار حداکثری دشمن را مستهلک کرده‌ایم/ پیروزی نزدیک است

امنیت خلیج فارس در ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است/ فشار حداکثری دشمن را مستهلک کرده‌ایم/ پیروزی نزدیک است
سرلشکر سلامی گفت: امروز دشمن درباره ما به اشباع تهدید رسیده است و می‌داند بیش از این قدرتی ندارد، اما قدرت مقاومت ما آغاز شده است؛ مقاومت ما بی‌انتها است، در حالیکه فشار دشمن محدود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش تعالی اساتید و نخبگان بسیجی در مشهد گفت: وقتی می‌ایستیم که بدانیم مقاومت راه‌حل ماست؛ این مقاومت، ایستادگی در سکون و پذیرش فشار نیست؛ این مقاومت حرکت است و مثل شناوری که بر مقاومت آب غلبه می‌کند به پیش می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه باید با قوت بیشتری حرکت کنید، افزود: این مقاومت یعنی حرکت؛ یعنی رونق تولید و تکیه بر ظرفیت‌های داخل؛ یعنی نهضت محرومیت‌زدایی و تلاش شبانه‌روزی.

,

فرمانده سپاه پاسداران در ادامه گفت: بعضی‌ها می‌گویند مقاومت تا چه زمانی؟ باید بگوییم که مقاومت هر چه ادامه پیدا کند، ما قدرتمندتر می‌شویم؛ مقاومت به معنای تولید و حرکت است و در مقابل، ایستادن و پذیرش فشار نوعی تسلیم شدن است.

,

سرلشکر سلامی در ادامه با اشاره به وظیفه علما در این برهه زمانی گفت: کار علما ساختن ذهن‌ها است. امروز بیش از هر زمان دیگری به مردم برای پیروزی نیاز داریم.

,

وی ادامه داد: ما تا پیروزی فاصله‌ای نداریم و قسم می‌خورم که راه کوتاهی تا صبح بیشتر نداریم و نصر نزدیک است.

,

فرمانده سپاه پاسداران تأکید کرد: این آخرین گردنه و فراز نبرد ماست. سخت نیست، کافی است اراده کنیم؛ قرآن، وحی جاری برای همیشه زندگی بشر و نسخه کامل سعادت ماست و کافی است عمل کنیم، همه با هم متحد باشیم، از دشمن دل بکنیم و به رحمت خداوند ایمان داشته باشیم.

,

سرلشکر سلامی ادامه داد: می‌بینید که مردم دیگر هرگز به فراخوان‌های دشمن پاسخ نمی‌دهند.

,

وی افزود: کار علما نهضت روشنگری، بصیرت افزایی و مستحکم کردن قلب‌ها برای رفع تأثیر تحریم‌هاست.

,

فرمانده سپاه پاسداران در ادامه گفت: بین استراتژی برداشتن تحریم و برداشتن اثر تحریم زمین تا آسمان فاصله است؛ برداشتن تحریم یعنی دل بستن به دشمن، او چنین توانی‌ای ندارد، اروپا نمی‌تواند و آمریکا اراده ندارد، اما برداشتن اثر تحریم یعنی میل کردن به درون، اندیشیدن به درون و ما باید حذف تأثیر تحریم را در دستور کار قرار دهیم.

,

سرلشکر سلامی بیان کرد: در رحم سختی، آسایش‌ها بوجود می‌آید. علما مروجان شریعت، ایمان، اخلاق، بصیرت و نشان‌های راه هستند.

,

وی با بیان اینکه سه عنصر اسلام، رهبری و مردم را باید حفظ کنیم، گفت: این سه عنصر تفاضل حقیقی قدرت ماست که دشمن اینها را ندارد و ما داریم.

,

فرمانده سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: به دشمنانمان اعلام می‌کنیم و این پیام عین عمل ماست که تا آخر ایستاده‌ایم. این پیام امام است که امروز هم از زبان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای به عنوان دستور کار انقلابی و ملی ماست که ما هرگز به میدان مذاکره نمیاییم.

,

وی تصریح کرد: امروز قدرتمندتر از هر زمان دیگری و کاملاً توانا در حفظ منافع ملی‌مان هستیم.

,

سرلشکر سلامی افزود: دشمن از ما اراده دیده است؛ هم قدرت، هم پیشرفت و هم عمل و حرف ما متکی بر عمل است و حرف ما بعد از عمل ماست.

,

فرمانده سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: به دشمنان می‌گوییم ما سختی‌های تحریم را هم حتی پشت سر هم گذاشته‌ایم و آموخته‌ایم چگونه بدون تأثیر آن‌ها زندگی کنیم.

,

وی ادامه داد: کم کم کاری می‌کنیم که همه آن‌ها به ما محتاج باشند؛ ما کاملاً توانایی حفظ، بسط و تقویت کشورمان را داریم و فشار حداکثری دشمن را تجربه و آن را مستهلک کرده‌ایم.

,

سرلشکر سلامی گفت: امروز دشمن درباره ما به اشباع تهدید رسیده است و می‌داند بیش از این قدرتی ندارد، اما قدرت مقاومت ما آغاز شده است؛ مقاومت ما بی‌انتهای است، در حالیکه فشار دشمن محدود است.

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: نه بر اساس نفت خلق شده‌ایم و نه بر اساس تعامل با دیگران خدا روزی دهنده است، به زرق خدا ایمان داریم و دشمنان را تسلیم خود خواهیم کرد.

,

سرلشکر سلامی همچنین در حاشیه همایش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود چند سالی است که طبق تاکیدات مقام معظم رهبری جهت ساماندهی حاشیه شهر مشهد، مجموعه سپاه امام رضا (ع) و قرارگاه شهید برونسی وارد عمل شدند.

,

وی خاطرنشان کرد: تلاش‌ برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد ادامه دارد و به پدیده‌ای فراگیر تبدیل شده است که خوشبختانه چند روز گذشته شاهد افتتاح پروژه‌های ورزشی و پارک توسط شهرداری مشهد در مناطق کم برخوردار بودیم.

,

سرلشکر سلامی تصریح کرد: مردم همواره رکن اساسی مقاومت انقلابی علیه دشمنان بوده‌اند و امروز بیش از هر وقت دیگری نقش مردم تعیین کننده است و نقشی که امروز ملت با اتصال به مقام معظم رهبری دارند، برجسته‌تر از هر وقت دیگری است زیرا دشمن به دنبال اعمال فشار روی مردم است.

,

وی افزود: این مردم هستند که می‌توانند مانند گذشته و حال با صبر انقلابی و پیروی از رهبری پاسخ ناامیدکننده به دشمن و آنها را متوقف و شکست دهند.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه وضعیت امنیت منطقه خلیج فارس فضل الهی با حضور مسلط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برقرار است، گفت: امنیت خلیج فارس در ید قدرت نظام جمهوری اسلامی است و دشمنان نمی‌توانند خدشه‌ای به این امنیت وارد کنند.

,

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی همواره عرصه آزمایش انواع سیستم‌های دفاعی و راهبردی است و این اقدامات در جهت رشد قدرت بازدارنده جمهوری اسلامی است و روز گذشته نیز یکی از روزهای موفق این ملت و کشور بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه