اخبار داغ

استاندار اردبیل:

گردشگری در مشکین شهر چهار فصل شود

گردشگری در مشکین شهر چهار فصل شود
استاندار اردبیل گفت: با راه اندازی پیست اسکی، متجمع های خدماتی در شابیل و همچنین راه اندازی پزشک آبدرمانی، گردشگری در مشکین شهر چهار فصل می شود و زمستان بیدار نیز جایگاه واقعی خود را پیدا می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،اکبر بهنام جو شامگاه دیروز در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان مشکین شهر اظهار داشت: با راه اندازی پیست اسکی و متجمع های خدماتی در شابیل و همچنین راه اندازی پزشک آبدرمانی، گردشگری در مشکین شهر چهار فصل می شود و زمستان بیدار نیز جایگاه واقعی خود را پیدا می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه متجمع های آبدرمانی باید به تجهیزات پزشکی آبدرمانی مجهز شوند ،افزود: به منظور بهره برداری بهینه از آبدرمانی های موجود در شهرستان مشکین شهر ۴ نفر از پزشکان عمومی این شهرستان برای آموزش های لازم به کشور ترکیه اعزام می شوند.

,

متجمع های آبدرمانی باید به تجهیزات پزشکی آبدرمانی مجهز شوند تا خدمات لازم به گردشگران ارایه شود.

,

استاندار اردبیل با بیان اینکه ۱۲طرح اقتصادی و عمرانی در هفته دولت به بهره برداری می رسد افزود: پروژه های خوبی در شهرستان مشکین شهر در حال اجرا است و ارزش پروژه های قابل بهره برداری بیش هزار و  ۳۰۰میلیارد تومان برآورد شده است.

,

وی سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان اردبیل را یاد آور شد و گفت: در سفر رییس جمهور پروژه های خوبی در شهرستان مشکین شهر افتتاح می شود که مهمترین این موارد فاز اول پروژه (حدید مبتکران) کامیون سازی ، تولید لامپ های LEDو مجتمع آبدرمانی سلطان، پایاب سد احمد بیگلو با اعتباری ۲۴۰میلیارد تومان، نیروگاه خورشیدی رضی و راه چهار بانده از سه راهی صحرا تا مشکین شهر به مسافت۲۵ کیلومتر هستند.

,

بهنام جو با اشاره به اینکه فرماندار مشکین شهر و مدیران کل دستگاه های اجرایی در تلاش هستند تا مشکلات مردم به حداقل برسد گفت: بیش از ۸۰ درصد مصوبات جلسات گذشته پیگیری و اجرایی شده است و باقی مانده مصوبات نیز با رفع موانع تسهیل می شوند.

,

این مسئول با بیان اینکه ۱۵۸ روستا از نعمت اینترنت پرسرعت بهره مند هستند اظهار کرد:در برخی از روستاها آنتن دهی با مشکل مواجه شده و با برنامه ریزی های لازم بیش از ۶۲ روستا از اینترنت پرسرعت 4G بهره مند می شوند.

,

استاندار اردبیل افزود: همه ما تا آخرین نفری که در این جامعه از ناحیه بیکاری، اعتیاد و نارسایی اجتماعی رنج می برد بدهکار و مسوول هستیم باید پاسخگو باشیم.

,

اکبر بهنام جو ضمن تقدیر از مسئولان دلسوز و سرمایه گذاران جهادگر بیان کرد: با همدلی و درک همدیگر می توانیم در راستای منویات مقام معظم رهبری گامهای اساسی برداریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه