اخبار داغ

صبح امروز صورت گرفت؛

افتتاح مرکز رشد و شتاب دهی کسب و کار بانوان استان کرمان

افتتاح مرکز رشد و شتاب دهی کسب و کار بانوان استان کرمان
مرکز رشد و شتاب دهی کسب و کار بانوان استان کرمان همزمان با آغاز هفته دولت با حضور مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهور در امور بانوان، افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز با حضور مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهور در امور بانوان، مرکز رشد و شتاب دهی کسب و کار بانوان استان کرمان افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این مرکز زیر نظر پارک علم و فناوری فعالیت خواهد کرد و از ایده ها و کسب و کارهای بانوان در زمینه مادی، آموزشی و فضای استقرار حمایت می کند؛ همچنین هماهنگی، عارضه یابی و کمک به رفع آسیب های فرهنگی بانوان در حوزه کسب و کار از جمله وظایف این مرکز است.

,

فاطمه السادات حسینی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استاندار کرمان در آئین افتتاح مرکز رشد کسب و کار بانوان ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: ۶۵ درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی استان را بانوان تشکیل می دهند و نزدیک به ۲ هزار بانو در حوزه کسب و کار در سطح استان فعال هستند.

,

وی عنوان کرد: ۱۰ بانو صاحب کارخانه و بیش از ۱۰۰ بانو صاحب کارگاه در سطح استان کرمان فعالیت می کنند.

,

حسینی پیوند بین صنعت و دانشگاه را از سیاست های مهم استان ذکر کرد و اظهار داشت: این مرکز می تواند یک اقدام راه گشا برای تحقق این امر باشد.

,

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استاندار کرمان افزود: تلاش می کنیم تا ۸ مرکز رشد در حوزه خانواده در سطح استان راه اندازی کنیم و بدون شک تحقق این امر نیازمند همکاری و حمایت مسئولین مربوطه دارد.

,

به گزارش راه آرمان؛ حدود ۵۰ درصد جمعیت استان کرمان را بانوان تشکیل می‌دهند و تا کنون ۲۲۰ ایده توسط بانوان استان به مرکز رشد کسب و کار بانوان ارائه شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه