اخبار داغ

ماجرای قتل در فتح آباد رشتخوار چه بود؛

قتل ۲ برادر در روستای فتح آباد رشتخوار

قتل ۲ برادر در روستای فتح آباد رشتخوار
فرماندار شهرستان رشتخوار گفت: تیر اندازی بامداد روز گذشته در روستای فتح آباد شهرستان رشتخوار منجر به کشته و مصدوم شدن 3 برادر از اعضای یک خانواده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ خالقداد عرب فرماندار شهرستان رشتخوار صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با تیر اندازی بامداد روز گذشته در روستای فتح آباد این شهرستان، گفت: بر اساس اطلاعات بدست آمده، یکی از اعضای این خانواده ساعت 2 بامداد روز گذشته، فردی ناشناس را برروی پشت بام منزلشان مشاهده می کند که به محض مشاهده فرد دیگر اعضای خانواده خود را از این موضوع مطلع می‌کند، اما فرد ناشناس با شلیک گلوله پس از به قتل رساندن وی از صحنه حادثه متواری می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه مطلب افزود: به توجه به متواری شدن فرد از صحنه یکی از برادران مقتول به تعقیب این فرد ناشناس می پردازد که با شلیک فرد ناشناس از ناحیه پا مجروح می‌شود، برادر دیگر نیز در ادامه به تعقیب فرد ناشناس می‌پردازد که با شلیک گلوله وی نیز به قتل می‌رسد.

,

عرب با اشاره به انتقال برادر مجروح در این حادثه به مراکز درمانی این شهرستان، گفت: در این حادثه دلخراش ۲ عضو خانواده به نام های منوچهر 25 ساله و جواد 18 ساله به قتل می رسند و یک برادر دیگر به نام رضا 28 ساله مجروح می شود و هم اکنون در یکی از مراکز درمانی تحت مداوا است.

,

وی با اشاره به آثار باقیمانده از تیراندازی یادآور شد: بر پایه تشخیص های اولیه از پوکه‌های به جا مانده در صحنه قتل، احتمال داده می شود سلاح فرد ناشناس کلاشینکف بوده باشد.

,

فرماندار رشتخوار ضمن تسلیت به خانواده داغ دیده در روستای فتح آباد، گفت: وقوع چنین حادثه ای در سطح شهرستان رشتخوار نادر بوده، ماموران انتظامی و کارآگاهان اعزامی از مرکز استان و بازپرس قضایی از لحظه اولیه وقوع این جنایت در محل حادثه حاضر و تحقیقات را برای دستگیری و معرفی ضارب مقتولان و فرد مجروح به مراجع قضایی با جدیت آغاز شده است.

,

فتح آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان رشتخوار و دارای حدود 3 هزار نفر جمعیت است، این روستا در 5 کیلومتری شهر رشتخوار مرکز این شهرستان واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه