اخبار داغ

فرماندار نهاوند:

۴۹ پروژه در شهرستان نهاوند در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود

۴۹ پروژه در شهرستان نهاوند در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود
فرماندار نهاوند گفت: هفته دولت فرصت خوبی برای بیان دستاوردهای نظام است و در این هفته ۴۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۳ میلیارد تومان در شهرستان کلنگ زنی و افتتاح می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدن؛ مراد ناصری صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران نهاوند به مناسبت هفته دولت گفت: در این هفته برنامه ها و طرح های خوبی در زمینه های کشاورزی، خدمات، عمرانی، بهداشت و درمان و زیربنایی در شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدن,

وی اظهار داشت: درهفته دولت ۴۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۳ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

,

فرماندار نهاوند افزود: در عرصه های مختلفی در شهرستان نهاوند پیشرفت داشته ایم و باید برای مردم بیشتر کار کنیم و هدف ما خدمت رسانی است.

,

وی گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند باید امید آفرینی کنیم و در عمل خدمت به مردم را نشان دهیم و مردم را امیدوار کنیم.

,

ناصری افزود: با تلاش مسئولان و هدایت های رهبر معظم انقلاب و با کمک مردم، شیطنت ها و تحریم های نظام سلطه راه به جایی نخواهد برد و از این شرایط با موفقیت عبور خواهیم کرد.

,

وی بیان داشت: روند توسعه شهرستان نهاوند رو به رشد است و در بخش های مختلف علامت های خوبی دیده میشود.

,

فرماندار نهاوند گفت: از این ۴۹ پروژه ۶ پروژه کلنگ زنی میشود و ۴۳ پروژه افتتاح خواهد شد.

,

ناصری اظهار داشت: از این پروژه ها ۶ طرح در قالب ۴۵ میلیارد و ۳۷۶ میلیون تومان کلنگ زنی و ۴۳ پروژه با اعتبار ۷۹ میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان هم افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

,

وی افزود: برنامه های هفته دولت در شهرستان از امروز با غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه آغاز شد و در ادامه ۹ پروژه در حوزه مخابرات به بهره برداری می رسد.

,

ناصری اظهار داشت: در هفته دولت با حضور مسئولان استانی و استاندار همدان شهرک ۱۴ هکتاری گلخانه ای روستای علمدار که باعث اشتغالزایی جوانان آن منطقه میشود، به بهره برداری می رسد.

,

فرماندار نهاوند گفت: هفته دولت فرصت خوبی برای بیان دستاوردهای نظام است و در این هفته اقدامات انجام شده باید برای مردم بیان شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه