اخبار داغ

در دیدار مسئولان با امام جمعه سرخس عنوان شد؛

امام جمعه سرخس: «مثلت اقتصادی» سرخس باید وارد فاز اجرایی شود/ فرماندار سرخس: ۵۳ پروژه در سرخس افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

امام جمعه سرخس: «مثلت اقتصادی» سرخس باید وارد فاز اجرایی شود/ فرماندار سرخس: ۵۳ پروژه در سرخس افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود
امام جمعه سرخس در دیدار فرماندار و مسئولان شهرستان سرخس با تاکید بر اینکه «مثلت اقتصادی» سرخس باید وارد فاز اجرایی شود، گفت: فرماندار شهرستان باید در این رابطه همت جهادی داشته باشد و آستان قدس رضوی به عنوان معین اقتصادی شهرستان پای کار بیاید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حجت الاسلام محمد بختیاری در دیدار فرماندار و مسئولان شهرستان سرخس که امروز (شنبه) به مناسبت هفته دولت برگزار شد، به ویژگی های دولت تراز انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظما از آرمان های انقلاب اسلامی است که برای رسیدن به آن باید تلاش کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

دولت از جریان های انقلابی حمایت کند

, دولت از جریان های انقلابی حمایت کند, دولت از جریان های انقلابی حمایت کند,

امام جمعه سرخس التزام عملی به شعارهای انقلاب در میدان عمل را از ویژگی های دولت تراز انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: در طول چهل سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی در برهه ای جریان های انقلابی تضعیف شدند که اگر نبود این تضعیف، به تعبیر مقام معظم رهبری دستاوردهای انقلاب بیشتر و توسعه بیشتری را در کشور شاهد بودیم.

,

وی خطاب به دولتمردان به حمایت از جریان های انقلابی تاکید کرد و بیان داشت: در بین دستگاه های اجرایی شهرستان باید حمایت از جریان های انقلابی نهادینه و در دستور کار باشد.

,

حجت الاسلام بختیاری تهیه برنامه های اجرایی برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی را از دیگر ویژگی های دولت تراز انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب هر سال نقشه راه را برای مسئولان و مردم ترسیم می کنند، بنابراین باید طوری عمل کنیم که در پایان سال شرمنده رهبری نباشیم.

,

«مثلت اقتصادی» سرخس باید وارد فاز اجرایی شود

, «مثلت اقتصادی» سرخس باید وارد فاز اجرایی شود, «مثلت اقتصادی» سرخس باید وارد فاز اجرایی شود,

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه «مثلث اقتصادی» شهرستان سرخس باید وارد فاز اجرایی شود، افزود: فرماندار شهرستان باید در این رابطه همت جهادی داشته باشد و آستان قدس رضوی به عنوان معین اقتصادی شهرستان پای کار بیاید.

,

وی به آمار بالای بیکاری در شهرستان سرخس اشاره و تصریح کرد: این آمار بالای بیکاری معضلاتی را در سطح شهرستان به دنبال داشته است.

,

حجت الاسلام بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه مقابله با هرگونه رانت خواری و فساد اقتصادی باید در تمامی دستگاه های دولتی نهادینه شود، گفت: اگر نظارت ها جدی نباشد، فساد و رانت در دستگاه های دولتی ما ریشه می کند.

,

امام جمعه سرخس اظهار داشت: امروز به برکت تحریم های آمریکا و غرب، وحدتی مثال زدنی میان دولت، مردم و نظام اسلامی و یک عدم وابستگی به بیگانه و اتکای به ظرفیت های داخل شکل گرفته است.

,

استفاده از نیروهای جوان در مسئولیت ها منشا اثرات مهم در کشور است

, استفاده از نیروهای جوان در مسئولیت ها منشا اثرات مهم در کشور است, استفاده از نیروهای جوان در مسئولیت ها منشا اثرات مهم در کشور است,

وی جوان گرایی و استفاده از نیروهای جوان در مسئولیت ها را منشا اثرات مهم در کشور عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: دولت باید زمینه ورود جوانان به عرصه های مختلف را فراهم کند.

,

حجت الاسلام بختیاری با بیان اینکه تحقق مدیریت جهادی به تلاش شبانه روزی است، افزود: میز خدمت دولت باید بیش از گذشته فعال باشد و شاهد برگزاری میز خدمت ها در نماز جمعه شهرستان باشیم.

,

امام جمعه سرخس پاک دستی و ساده زیستی را از دیگر ویژگی های دولت تراز انقلاب اسلامی برشمرد و بیان داشت: مسئول نظام اسلامی باید ساده زیست و پاک دست باشد و نگاهش به مسئولتپیت یک نگاه مادی و دنیوی نباشد.

,

نزاع‌ها، افزایش طلاق و کاهش ازدواج مهم ترین معضلات شهرستان سرخس

, نزاع‌ها، افزایش طلاق و کاهش ازدواج مهم ترین معضلات شهرستان سرخس, نزاع‌ها، افزایش طلاق و کاهش ازدواج مهم ترین معضلات شهرستان سرخس,

وی در ادامه به مسئله فرهنگ و ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای شناسایی معضلات شهرستان و رفع آن اشاره و تصریح کرد: مسئله نزاع‌ها، افزایش طلاق و کاهش ازدواج از جمله معضلاتی هستند که امروز گریبان گیر شهرستان سرخس هستند و باید برای رفع این آفت ها چاره اندیشی شود.

,

حجت الاسلام بختیاری به مشارکت و همدلی میان مردم و مسئولان تاکید کرد و گفت: دولت امروز برای حل مشکلات کشور چاره ای جز مشارکت دادن مردم در تمامی امور ندارد.

,

محمد رضا رجبی مقدم، فرماندار شهرستان سرخس نیز در این مراسم با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت بیان کرد: باید از آفات و حواشی که در مسیر حرکت انقلاب اسلامی است دوری کنیم و به تعبیری گرفتار مسائل حاشیه ای و فرعی نباشیم.

,

۵۳ پروژه همزمان با هفته دولت در سرخس بهره‌برداری می‌شود

, ۵۳ پروژه همزمان با هفته دولت در سرخس بهره‌برداری می‌شود, ۵۳ پروژه همزمان با هفته دولت در سرخس بهره‌برداری می‌شود,

وی توجه به مبانی دینی و تقویت شعائر اسلامی، جبران عقب ماندگی ها در زیرساخت ها، توجه به روستاها به عنوان محور تولید و جلوگیری از مهاجرت روستاییان و توجه به مزیت های شهرستان در حوزه کشاورزی و منطقه ویژه اقتصادی را از اولویت های پیش روی دولت در شهرستان سرخس عنوان کرد و افزود: آستان قدس رضوی که به عنوان معین اقتصادی شهرستان تعیین شده دو ویژگی فرهنگی و اقتصادی را دارد، بنابراین شهرستان سرخس باید به عنوان یک شاخص در کشور مطرح شود.

,

فرماندار سرخس تاکید کرد: وحدت و همدلی که امروز در شهرستان سرخس شکل گرفته در چهل سال گذشته بی سابقه است که نتیجه آن باید یک کار انقلابی و جهادی باشد و شادی رهبر معظم انقلاب را به دنبال داشته باشد.

,

رجبی مقدم در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت امسال ۵۳ پروژه بااعتباری بیش از ۵۳ میلیارد تومان در شهرستان سرخس کلنگ زنی و یا بهره برداری می شود.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: این پروژه ها در بخش های کشاورزی، گاز و نفت، برق رسانی، شهرداری، ورزشی، بهزیستی، مسکن روستایی و کمیته امداد امام (ره) است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه