اخبار داغ

از سوی مدیر حج و زیارت زنجان؛

جزئیات سفر به عتبات عالیات در اربعین تشریح شد

جزئیات سفر به عتبات عالیات در اربعین تشریح شد
مدیر حج و زیارت استان زنجان جزئیات سفر به عتبات عالیات در اربعین امسال را تشریح کرد و گفت: ثبت نام در سامانه سماح ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز بابایی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: زائران اربعین برای ثبت نام به سامانه سماح که از دیروز آغاز به کار کرده است مراجعه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه دو شرط اساسی داشتن گذرنامه و ثبت نام در سامانه سماح امسال برای عبور از مرز ضروری است، بیان داشت: کنترل های لازم در این زمینه انجام می شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: فعالیت سامانه سماح به منظور انجام کنترل های لازم آغاز شده است و زائران می توانند برای اعزام به اربعین از طریق دسترسی به اینترنت یا 22 دفتر خدمات زیارتی استان در این سامانه ثبت نام کنند.

,

مدیر حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه امسال زائران تنها 25 هزار تومان برای ثبت نام پرداخت می کنند، بیان داشت: ویزا برای اربعین حذف شده است.

,

بابایی تصریح کرد: افزایش یا کاهش تعداد زائران غیر قابل پیش بینی است اما اقدامات لازم برای ثبت نام انجام شده است.

,

وی با بیان اینکه سال گذشته برای عبور از مرزها و تردد در مسیر نجف به کربلا یا کربلا به نجف حدود یک میلیون تومان در نظر گرفته شده بود، افزود: امسال هنوز این مبلغ تعیین نشده است.

,

این مسئول با اشاره به اعزام 17 هزار زائر زنجانی در سال گذشته به عتبات عالیات در اربعین حسینی، گفت: امیدواریم امسال این میزان افزایش یابد.

,

مدیر حج و زیارت استان زنجان تصریح کرد: ثبت ‌نام زائران اربعین فقط از طریق سامانه سماح امکان پذیر است و زائران باید دارای گذرنامه معتبر با اعتبار حداقل ۶ ماه به همراه داشته باشند.

,

بابایی ادامه داد: بیمه برای زائران در نظر گرفته شده است و سایر خدمات سازمان حج و زیارت نیز تنها به افرادی که در این سامانه ثبت نام کنند، ارائه می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه