اخبار داغ

در هفته دولت انجام می‌شود؛

افتتاح ۷۰ پروژه با بیش از ۱۸میلیارد تومان اعتبار در شهرستان فاروج

افتتاح ۷۰ پروژه با بیش از ۱۸میلیارد تومان اعتبار در شهرستان فاروج
فرماندار شهرستان فاروج گفت: در هفته دولت در فاروج در بخش دولتی ۶۳ پروژه با اعتبار ۵ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان و در بخش خصوصی هفت پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری می رسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، مسعود صادق سرپرست فرماندار شهرستان فاروج در نشست خبری به مناسبت هفته دولت در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه سیاست دشمنان در جهت ناامید کردن مردم است، اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی می‌خواهند به هر نحوی دولت و حاکمیت و نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد: در راستای تحریم های پیش آمده در تلاشند تا نشان دهند، فشار زیادی به نظام و حاکمیت وارد شده در حالیکه اینگونه نیست.

,

فرماندار شهرستان فاروج اضافه کرد: تحریم‌ها به خصوص در حوزه فروش نفت تاثیراتی در اقتصاد کشور گذاشته، اما برکاتی از جمله گام برداشتن در راه خودکفایی و خوداتکایی و اقتصاد بدون نفت برای کشور داشته است.

,

وی به افتتاح بخش اعظم پروژه‌ها شهرستان در سفر ریاست جمهوری اشاره کرده و گفت: در هفته دولت شهرستان فاروج در بخش دولتی ۶۳ پروژه با اعتبار ۵ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان و در بخش خصوصی هفت پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری می رسند.

,

این مقام مسئول آسفالت راه روستایی محور شیرغان، روکش آسفالت محور  نجف‌آباد به قلعه‌صفا، احداث و تجهیز کتابخانه روستای خرق، آب‌رسانی به شهر تیتکانلو، تیغ زنی ۲۰۰کیلومتر از راه‌های عشایری سطح شهرستان، افتتاح ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی فاروج، تامین برق شهرک مسکونی خرق، تکمیل ساختمان نگهبانی مدیریت و توزیع نیروی برق  را بخشی از پروژه هایی که در این هفته افتتاح خواهند شد اعلام کرد.

,

صادق پرست خاطرنشان کرد: همچنین نصب ۲۴۴ عدد چراغ ال ای دی جهت تامین روشنایی معابر، اجرای آسفالت روستای دربند و سه گنبد، پل دالی ۴متری در شهر تیتکانلو، آسفالت خیابان شهید کلاهدوز، شهید همت و بلوار امام‌رضا شهر تیتکانلو و در سطح دهیاری‌ها در مجموع ۴۶ پروژه که شامل اجرای آسفالت، سنگ‌فرش، جدول گذاری، بازگشایی معابر، اجرای دیوار حائل و احداث اتاقک‌های دیجیتال تعدادی دیگر از پروژه های در دستور افتتاح در این هفته هستند.

,

وی در انتها گفت: این پروژه ها روز سه شنبه ۵ شهریور ماه با حضور حیاتی معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی به صورت متمرکز افتتاح خواهند شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه