اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد در دیدار مدیران شهرستان:

جای صنعت و گردشگری در خلیل آباد خالی است

جای صنعت و گردشگری در خلیل آباد خالی است
فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه در بخش های کشاورزی شهرستان پتانسیل ها و ظرفیت های بسیار زیادی داریم ولی جای دو حوزه صنعت و گردشگری در شهرستان هنوز خالی است، گفت: از هفته آینده نشستی با عنوان یکشنبه های تولید برنامه ریزی شده که با حضور سرمایه گذاران و مدیران برای رفع موانع تولید و سرمایه گذاری برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابراهیم قاسم پور پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیران دستگاه های اداری و نهادهای شهرستان خلیل آباد که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار داشت: شعار محوری هفته دولت در سال جاری "خدمت جهادی در توسعه اقتصاد و فرهنگ" است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه برنامه محور بودن سال ۹۸ خواسته ما از مدیران در ابتدای انتصاب بود، خاطرنشان کرد: پایش اولیه اجرای برنامه های سال ۹۸ مدیران در پایان شهریور ماه انجام خواهد شد و در پایان سال ملاک ارزیابی مدیران بر این اساس خواهد بود.

,

فرماندار خلیل آباد با تأکید بر اینکه تولید ایده و برنامه محور بودن باعث پیشرفت خواهد شد، تصریح کرد: تمام مدیران مجموعه شهرستان خلیل آباد باید دولت شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه کار خود در تمام امور قرار دهند.

,

وی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه در بخش های کشاورزی شهرستان پتانسیل ها و ظرفیت های بسیار زیادی داریم ولی جای دو حوزه صنعت و گردشگری در شهرستان هنوز خالی است، اذعان کرد: در بخش های صنعت، صنایع تبدیلی و تکمیلی و گردشگری باید کارهای بیشتری انجام شود.

,

قاسم پور با بیان اینکه صداقت و امانت از خصوصیات شهیدان رجایی و باهنر بود و امروزه این صداقت و امانت باید بیشتر شود، عنوان کرد: قول ها و وعده هایی که به مردم داده شده به اندازه وسع و توان باشد و این قول ها و وعده ها باید عملیاتی شود.

,

وی با تأکید بر اینکه مدیران رویکرد اقتصادی را مد نظر داشته باشند، تشریح کرد: از هفته آینده نشستی را با عنوان یکشنبه های تولید برنامه ریزی خواهیم کرد و این نشست با حضور سرمایه گذاران از هر کجای کشور و علاقه مند به سرمایه گذاری در شهرستان و مدیران برای رفع موانع تولید و سرمایه گذاری برگزار خواهد شد.

,

فرماندار خلیل آباد با اشاره به اینکه بخشی از سرمایه ها در درون شهرستان سرگردان هستند و امروز دولت بیش از هر زمانی نیاز دارد تا بخش خصوصی به آن کمک کند، بیان کرد: باید برای سرمایه گذار تولید ایده داشته باشیم و اگر سرمایه گذار درگیر بوروکراسی اداری شود قطعاً نمی توان آن را جذب کرد.

,

وی در پایان با تأکید بر اینکه بحث اول امروز کشور مباحث اقتصادی است و گروه مشاوره ای در فرمانداری با مباحث اقتصادی برای مشاوره به سرمایه گذاران وجود دارد، خاطرنشان کرد: برخی از ظرفیت های نهفته خوبی در درون روستاها است که می توان از آن‌ها به بهترین نحو استفاده کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه