اخبار داغ

در نخستین روز از هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح و کلنگ زنی 5 پروژه خدمات شهری در خلیل آباد

افتتاح و کلنگ زنی 5 پروژه خدمات شهری در خلیل آباد
5 پروژه شهرداری خلیل آباد در نخستین روز از هفته دولت با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال با حضور مسئولان افتتاح و کلنگ زنی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ هادی گوهریان ظهر امروز در آیین افتتاحیه این مراسم اظهار داشت: یکی از فضاهایی که در شهر خلیل آباد احساس می شد، کمبود فضای سبز و مکان بازی برای کودکان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه متأسفانه هیچ پارک محله ای در داخل مجموعه شهری نداریم، خاطرنشان کرد: در سال جاری با تدابیری که انجام شد اعتبار واحد فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری خلیل آباد 10 برابر سال گذشته شد و حدود 1.5 میلیارد تومان فضای پارکی در سطح شهر خلیل آباد اجرا شد.

,

شهرداری خلیل آباد با تأکید بر اینکه بزرگ‌ترین ست بازی و صخره نوردی ویژه کودکان در پارک شهدای گمنام نصب شده است، تصریح کرد: در فاز 1 مسکن مهر پارک جنگلی نیز خانواده های زیادی از نبود فضای پارکی گله مند بودند که در آنجا نیز پارک محله ای اجرا شد.

,

وی با اشاره به اینکه یک پارک محله ای دیگر در خیابان فرهنگ اجرایی می شود، اذعان کرد: پارک زیست محیطی در مسیر روستای مزده نیز به صورت مشترک بین شهرداری و محیط زیست اجرایی خواهد شد که به نوع خود در منطقه ترشیز بی نظیر است.

,

گوهریان با اشاره به اجرای آبیاری تحت فشار پارک 25 هکتاری پارک جنگلی، عنوان کرد: 40 درصد از لوله گذاری ها انجام شده و تلفات انتقال که حدود 40 درصد است با سامانه ای که نصب می شود به صفر درصد می رسد و کیفیت فضای سبز ارتقاء بهتری خواهد گرفت.

,

وی با بیان اینکه تکمیل زیر ساخت ها را در دستور کار شهرداری خلیل آباد قرار داده ایم، تشریح کرد: اگر بخواهیم شهر را با هزینه کمتری اداره کنیم باید زیرساخت های بهتری داشته باشیم.

,

شهردار خلیل آباد با اشاره به اجرای ساماندهی پیاده روهای شهر خلیل آباد، بیان کرد: یک حرکت جهادی در راستای ساماندهی پیاده رو ها و معابر عمومی شهر خلیل آباد آغاز شده و در این مسیر نیز آبیاری تحت فشار آن‌ها اجرا شده است.

,

وی با تأکید بر اینکه کارگاه تولید موزاییک رزینی توسط شهرداری خلیل آباد در بین سه تا شهرستان راه اندازی شده است، ابراز کرد: تمام مصالحی که در ساماندهی پیاده رو های سطح شهر استفاده می شود تولید خود شهرداری خلیل آباد است و خریداری نمی شود.

,

گوهریان با بیان اینکه ساماندهی پیاده رو ها در فاز اول در خیابان فرهنگ، انقلاب و باهنر آغاز شده است، تأکید کرد: امیدواریم این نهضت مستمر باشد و مردم خلیل آباد از کیفیت خوب پیاده رو ها استفاده کنند.

,

وی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه پیاده روها در سطح شهر خلیل آباد از وضعیت مناسبی برخوردار نبود و معابر شهر اکثراً خاکی بود، اظهار کرد: طرح جمع آوری آب های سطح از جمله پروژه هایی است که در خیابان فرهنگ اجرایی شد و بعد از تکمیل تمام فاز های آن در محیط شهری در مواقع بارندگی فاقد یک درصد آب‌گرفتگی خواهد بود.

,

گفتنی است در نخستین روز از هفته دولت در شهرستان خلیل آباد، پروژه نهضت پیاده رو سازی و مناسب سازی معابر سطح شهر با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال، تجهیز فضای بازی کودکان پارک جنگلی (مسکن مهر) با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال، پروژه فاز ول بوستان فرهنگ با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال، اجرای شبکه جداسازی آب فضای سبز آب از آب شرب با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال و پروژه زمین ورزشی پارک جنگلی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال توسط شهرداری خلیل آباد با حضور مسئولان افتتاح و کلنگ زنی شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه