اخبار داغ

نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان به فریدون احمدی و محمد عزیزی:

بازداشت شما لکه سیاهی بر آبرو و اعتبار استان زنجان بود/ به شبهات اقتصادی خود در جمع دانشجویان، پاسخ دهید

بازداشت شما لکه سیاهی بر آبرو و اعتبار استان زنجان بود/ به شبهات اقتصادی خود در جمع دانشجویان، پاسخ دهید
بسیج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان نامه سرگشاده‌ای را خطاب به فریدون احمدی و محمد عزیزی دو نماینده بازداشت شده استان زنجان منتشر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; بسیج دانشجویی به فریدون احمدی و محمد عزیزی نامه سرگشاده‌ای را خطاب به دو نماینده بازداشت شده استان زنجان منتشر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

متن این نامه به شرح زیر است:

,

نمایندگان مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی

,

جنابان آقایان فریدون احمدی و محمد عزیزی

,

با سلام

,

هماهنگونه که مسلما استحضار دارید، بسیج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان در طی یکسال گذشته چندین نامه به حضرات عالی جهت حضور در جمع دانشجویان و برگزاری جلسات مطالبه گری دانشجویی ارسال کرده که متاسفانه تاکنون با پاسخ منفی شما مواجه گردیده است.

,

اواسط ماه گذشته نیز مجددا نامه هایی به دفاتر حضراتعالی ارسال و ضمن گوشزد مشکلات اقتصادی کشور، درخواست کردیم تا در جمع دانشجویان عملکرد خود را تشریح نمایید. همچنین در نامه ای به جناب عزیزی، شبهات اقتصادی پیرامونی ایشان را متذکر گردیده و خواستار پاسخگویی و روشنگری در حضور دانشجویان و اصحاب رسانه شدیم که علی رغم اعلام آمادگی ضمنی جناب عزیزی، حرکت قابل توجهی مبنی شفاف سازی در باب عملکرد اقتصادی خود و قبول دعوت بسیج دانشجویی استان زنجان مشاهده نکردیم.

,

اتفاق اخیر و بازداشت شما دو نماینده مردم استان زنجان که با هزاران امید، جنابان عالی را روانه مجلس شورای اسلامی برای احقاق حق خود کرده اند، ضربه سنگینی بر اعتماد مردم شریف استان زنجان و لکه سیاهی بر دامان اعتبار و آبروی پایتخت شور و شعور حسینی بود.

,

لذا برگزاری جلسه ای با حضور دانشجویان مطالبه گر و اصحاب رسانه با حضراتعالی و پاسخگویی مطالبات دانشجویی و شبهات بسیار مطرح شده در فضای رسانه ای ضروری است و بسیج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان از شما دعوت به عمل می آورد تا در جلسه ای در یکی از دانشگاه های استان و با حضور نمایندگان تشکل های دانشجویی و اصحاب محترم رسانه، شبهات مطرح شده را شفاف سازی نمایید.

,

لازم به ذکر است که ملاک قطعی، رای نهایی دادگاه صالحه است و قصدی بر محکوم کردن جنابان عالی نداریم و این جلسه صرفا به منظور  پاسخگویی به شبهات و مطالبات جنبش دانشجویی استان زنجان تشکیل می گردد.

,

محمدرضا قربانی

,

دبیرشورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه