اخبار داغ

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان هشدار داد:

عدم استفاده پزشکان از کارتخوان جرم است

عدم استفاده پزشکان از کارتخوان جرم است
مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان گفت: عدم استفاده پزشکان، داروسازان و پیراپزشکان از دستگاه کارتخوان به منزله فرار مالیاتی بوده و جرم تلقی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد سلمانی ظهر امروز دوم شهریور ماه در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان، اظهار کرد: اشخاص هر سال که اظهارنامه مالیاتی ارائه نکنند مشمول مالیات خواهند بود و از سال ۹۵ معافیت مالیاتی با نرخ صفر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان و پیراپزشکان مکلف شدند که از سیستم پوز و کارتخوان استفاده کنند و این تکلیف از ۱۵ شهریور اجباری شده است.

,

سلمانی ادامه داد: اشخاص باید در سایت سازمان مالیاتی اطلاعات دستگاه خود را ثبت سامانه کنند چنانچه این افراد نسبت به این کار اقدام نکنند فرار مالیاتی تلقی می‌شود و با جرایم غیرقابل بخشش مواجه و عمل‌شان حرم محسوب می‌شود.

,

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان با اشاره به اینکه قبلا کسانی که کل بدهی مالیات خود را پرداخت می‌کردند ۱۰۰ درصد جرایم را می‌بخشیدیم، افزود: اخیرا برای تفاوت بین افراد خوش‌حساب و بدحساب کسانی که تا ۳۰ مهر بدهی معوق خود را پرداخت کنند ۱۰۰ درصد جرایم‌شان بخشیده می‌شود.

,

سلمانی خاطرنشان کرد: بعد از ۳۰ مهر به ازای هرماه کسانی که دارای پروانه بهره‌برداری هستند ۲ درصد هزینه و غیرتولیدی‌ها ۴ درصد هزینه‌ها از جریمه‌شان اخذ می‌شود.

,

مدیرکل مالیاتی استان کرمان در ادامه از تزریق ۲۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل ارزش‌افزوده طی چهارماه اول سال جاری به شهرداری رفسنجان خبر داد و بیان کرد: چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تا پایان مردادماه باید واریز شود.

,

سلمانی عنوان کرد: شهرداری‌های بهرمان ۶۹۵ میلیون تومان، سرچشمه ۷۸۴ میلیون تومان، صفائیه ۳۴۳ میلیون تومان و کشکوئیه یک میلیارد تومان از محل ارزش افزوده تا پایان تیرماه دریافت کردند که یک ماه مردادماه آن‌ها هم مبالغی به ترتیب شهرهای یادشده ۱۴۰ میلیون، ۱۵۶ میلیون، ۶۵ میلیون و ۲۰۰ میلیون تومان بایستی واریز شود.

,

منبع: ایسنا

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه