اخبار داغ

تراکتور هنوز استارت نزده؛

پارادوکس وعده‌های دنیزلی در ایستگاه اول/ خبری از بازی پرگل و تیم مدعی نبود!

پارادوکس وعده‌های دنیزلی در ایستگاه اول/ خبری از بازی پرگل و تیم مدعی نبود!
تیم مصطفی دنیزلی علیرغم وعدهایی که داده بود در گام اول نتوانست بازی دلچسبی را به نمایش بگذارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مصطفی دنیزلی، سرمربی نامدار ترک که با قهرمانی با 3 تیم بزرگ استانبول در سوپرلیگ ترکیه رکورد ویژه‌ای را در فوتبال کشورش دارد، در بازگشت به ایران هدایت تیم تراکتورسازی را بر عهده گرفت. «افندی» درحالی سرمربیگری تراکتور را پذیرفت که پیش‌تر در زمان مدیریت مصطفی آجورلو پیشنهاد حضورش در این تیم را رد کرده بود اما این بار نتوانست از پیشنهاد خوب زنوزی بگذرد و بالاخره جواب مثبت داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

این مربی کارکشته و 69 ساله با تجربه حضور در تیم‌های پاس و پرسپولیس به تیم تراکتور ملحق شد. ارائه بازی‌های هجومی و تماشاگرپسند در این دو تیم مصطفی پاشا را به چهره‌ای محبوب تبدیل کرد و تلفیق این تفکر فوتبالی با همزبانی، خیلی زود او را در میان پرشورها نیز محبوب ساخت.

,

دنیزلی قبل از شروع لیگ برتر در صحبت‌هایش عنوان کرده بود که تیمش ساختار هجومی خواهد داشت و این جملات از او: «فلسفه فوتبال من مشخص است، تیم تهاجمی می‌سازم که از دریافت گل نترسد؛ معتقدم به‌جای برتری یک بر صفر، بهتر است پیروزی سه بر دو و یا چهار بر دو داشته باشیم تا هواداران از بازی تیم لذت ببرند؛ هیچکس علاقه‌ای به تماشای بازی تیم تدافعی ندارد و هدف هواداران از حضور در ورزشگاه‌ها تماشای فوتبال خوب و تهاجمی است.» هواداران را به فوتبال زیبا امیدوار کرد. 

,

اما وی در گام اول نتوانست به این وعده‌ جامه عمل بپوشاند و تراکتور در نبرد با میزبانش نفت مسجدسلیمان به تساوی بدون گل رضایت داد. این نتیجه باعث شد تا خیلی‌ها به مقایسه تیم دنیزلی با تیم توشاک در لیگ هجدهم بپردازند. دو تیمی که کار خود را در جدال خارج از خانه با نفت مسجدسلیمان شروع کردند و با توجه به اینکه تیم تحت هدایت توشاک تقریبا یک ماه زودتر و تحت شرایط دمایی گرمتر بازی کرده و همچنین مشکلات کمبود بازیکن که تنها با 13 بازیکن راهی مسجدسلیمان شده بود، این موارد مزید بر علت شد تا موجی از ناامیدی برای فرجام کار تیم دنیزلی شکل بگیرد. 

,

از سویی وعده بزرگ دنیزلی نیز انتظارات را از تیم تراکتور بسیار بالا برده است که به نظر می‌رسد برای این مربی دردسرساز خواهد شد. وی در مصاحبه‌های خود گرچه قول قهرمانی نداده است اما بارها هدف‌گذاری تیمش در لیگ نوزدهم را کسب این عنوان مطرح کرده است، این درحالی است که دنیزلی در پایان بازی از کسب یک امتیاز راضی بود و در نشست خبری اظهار کرد که نباختن در خانه حریف نتیجه خوبی است تا یک بار دیگر پارادوکس در وعده و عمل تیم او دیده شود. 

,

با همه این اوصاف بایستی به نیمه خالی لیوان نیز توجه داشت. اولین بازی رسمی با تغییرات چشمگیر، حریفی دیگر به نام گرمای خرماپزان مسجدسلیمان و مشکلات در خط حمله، اضلاع مثلث ناکامی تراکتور در این مسابقه بودند و در چنین شرایطی کسب نتیجه نیز سخت و دشوار است. به قول خود دنیزلی فوتبال بازی صبر است و تنها درنگ است که عیار این مربی را در فوتبال تبریز مشخص خواهد کرد.

,

حالا تیم دنیزلی در ایستگاه دوم و اولین بازی خانگی خود مقابل پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر صف‌آرایی خواهد کرد. دیداری حیثیتی برای سرخ‌پوشان دیار آذربایجان که هواداران این تیم به هیچ وجه دوست ندارند در این بازی امتیاز از دست بدهند و باید دید که مرد ترک‌تبار در برابر تیم سابق خود چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد و آیا در همین شروع کار موفق به جلب اعتماد پرشورها می‌شود یا خیر؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه