اخبار داغ

در گفت‌وگو با رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر مطرح شد؛

استقبال ابهری‌ها از مهر با 85 کلاس بدون معلم مقطع ابتدایی/ شهرستان ابهر با مشکل کمبود فضای آموزشی مواجه است

استقبال ابهری‌ها از مهر با 85 کلاس بدون معلم مقطع ابتدایی/ شهرستان ابهر با مشکل کمبود فضای آموزشی مواجه است
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر از افتتاح دو مدرسه 12 کلاسه در هفته دولت خبر داد و گفت: یکی از مدارس در اختیار دوره دوم متوسطه و مدرسه دیگر در اختیار دوره ابتدایی قرار می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس عزیزخانی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کمبود معلم در تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان ابهر اظهار کرد: در مقطع ابتدایی 85 کلاس بدون معلم وجود دارد که با تلاش های اداره کل آموزش و پرورش 24 معلم حق التدریس به شهرستان ابهر تعلق گرفته است و طبق برنامه‎ها سعی در رفع 100درصدی این مشکل با حضور معلمان حق‎التدریس در شهرستان داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به کمبود 15 معلم در دوره اول و دوم متوسطه ابراز کرد: آموزش و پرورش در شهرستان ابهر با کمبود 340 ساعت کاری دبیران مواجه است که در صورت تامین اعتبار این مشکل نیز قابل حل است.

,

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره مدیریت‎های صورت گرفته در سال های گذشته بیان کرد: در سال گذشته نیز مشکل کمبود معلم در شهرستان ابهر وجود داشت ولی با مدیریت صحیح اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر حتی بیشتر از ظرفیت مورد نیاز خدمات آموزشی فراهم شد.

,

وی با اشاره به قدمت بالای برخی از مدارس شهرستان ابهر خاطر نشان کرد: به دلیل قدمت بالای برخی از مدارس شهرستان ابهر این شهرستان با مشکل کمبود فضای آموزشی مواجه است ولی با مدیریت های صورت گرفته امسال هیچ دانش آموزی به دلیل کمبود فضای آموزشی از تحصیل محروم نمی شود.

,

عزیزخانی با اشاره به سیستم های گرمایشی مدارس شهرستان ابهر افزود: در فضای شهری شهرستان ابهر به هیچ عنوان از بخاری استفاده نمی شود ولی در چند روستا به دلیل عدم گازرسانی به روستا های مذکور از بخاری به عنوان سیستم گرمایشی استفاده می شود.

,

وی با اشاره به تراکم پایین کلاسی مدارس ابهر به دلیل تراکم کم کلاس های روستایی ابراز کرد: تراکم کلاس درسی در شهرستان ابهر دوبخشی است؛ بخش پرتراکم که مرتبط با شهر است وقتی در  کنار تراکم کلاس های روستایی قرار می گیرد، تراکم کلاسی کاهش می یابد و حتی کمتر از تراکم کلاسی استان و حتی کشور می شود.

,

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به هفته دولت خاطر نشان کرد: در هفته دولت دو پروژه 12 کلاسه و یک سالن ورزشی مدارس در شهرستان افتتاح می شود.

,

وی بیان کرد: یک مدرسه 12 کلاسه به دوره دوم متوسطه خواهران و یک مدرسه 12 کلاسه برای دوره ابتدایی اختصاص می یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه