اخبار داغ

رئیس پلیس فتا استان اردبیل خبرداد؛

کلاهبرداری اینترنتی با ترفند فعال سازی رمز دوم

کلاهبرداری اینترنتی با ترفند فعال سازی رمز دوم
رئیس پلیس فتای استان اردبیل در خصوص شگرد جدید کلاهبرداران اینترنتی با ارسال پیام جعلی به بهانه فعال‌سازی رمز دوم یک بار مصرف و هدایت کاربران به درگاه‌های جعلی پرداخت به شهروندان هشدار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، سرهنگ قهرمان طالع صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کلاهبرداران اینترنتی با ارسال پیام جعلی به بهانه فعال سازی رمز دوم یک بار مصرف اقدام به هدایت کاربران به درگاه های جعلی پرداخت نموده اند.
 وی افزود: به منظوری پیشگیری از قربانی شدن در دام این کلاهبرداران می بایست رمز دوم پویا (OTP) را از بانک ها و شعب مربوط به حساب بانکی خود مطالبه نموده و از ورود به سایت ها‌ و لینک های معرفی شده در شبکه های اجتماعی یا دانلود اپلیکیشن‌های مختلف با هدف فعال سازی رمز دوم یک بار مصرف جداٌ خودداری نمایید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
,

رئیس پلیس فتای استان اردبیل گفت: در صورت مراجعه به لینک جعلی ارسالی و درج اطلاعات کارت بانکی هرچه سریعتر به بانک مراجعه و نسبت به تغییر رمز دوم حساب اقدام کنید.

,

سرهنگ طالع تصریح کرد: بهترین و مطمئن‌ترین راه برای جلوگیری از گرفتار شدن در دام این نوع کلاهبرداران، مراجعه به بانک و فعال کردن رمز پویا برای حساب‌های بانکی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه