اخبار داغ

فعالیت های جهادی دانشجویان پارس آباد در مناطق محروم

فعالیت های جهادی دانشجویان پارس آباد در مناطق محروم
گروه های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های پارس اباد با حضور در مناطق محروم این شهرستان به محرومیت زدایی فرهنگی و اجتماعی پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن بحری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های پارس آباد در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، از برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی پارس آباد در مناطق محروم این شهرستان خبرداد و گفت: 65 نفر از جهادگران خواهر دانشجو با حضور در روستاهای پیریواتلو و عبدالرضا آباد به اجرای برنامه های متعدد فرهنگی و اجتماعی پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه امروز پرداخت به مسائل فرهنگی از واجبات است،گفت: اگر فرهنگ یک جامعه اصلاح شود تمام امور جامعه نیز سر و سامان خواهد گرفت،

,

بحری در ادامه سخنان خود به تشریح فعالیت های آموزشی گروه های جهادی دانشجویی در این روستاها پرداخت و گفت: آموزش گلدوزی، خیاطی، کیف سازی، در کنار کارگاه های اقتصاد مقاومتی در راستای اشتغالزایی  و کارآفرینی نیز برگزار شد.

,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های پارس آباد از اجرای برنامه های عمرانی گروه های جهادی دانشجویی شهرستان پارس آباد نیز خبرداد و گفت: طی روز های آینده جهادگران برادر نیز جهت انجام فعالیت عای عمرانی به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه