اخبار داغ

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد:

اجرای حکم اعدام سرکرده باند بین‌المللی مواد مخدر موسوم به "هوشنگ"/ تراکنش سه هزار میلیاردی حساب‌های بانکی سوداگران مرگ

اجرای حکم اعدام سرکرده باند بین‌المللی مواد مخدر موسوم به "هوشنگ"/ تراکنش سه هزار میلیاردی حساب‌های بانکی سوداگران مرگ
رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان از اجرای حکم اعدام سرکرده باند بین‌المللی مواد مخدر موسوم به هوشنگ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمزعلی صالحی،رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رسیدگی به اتهامات  اعضای باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر ؛ موسوم به باند هوشنگ در دادگاه انقلاب شهرستان بندرعباس منجر به صدور رأی محکومیت شده است، اظهار کرد: بر اساس رأی صادره؛ سرکرده این باند با نام اختصاری (ح–ح) به اعدام با چوبه دار محکوم شد که حکم مذکور در زندان مرکزی بندرعباس  به مرحله اجرا گذاشته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی در ادامه افزود:  ۲۰ نفر از سوداگران مرگ و اعضای دیگر این باند نیز به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شده‌اند.

,

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان در تشریح اهمیت این پرونده با اعلام این مطلب که رأی صادرشده برای اعضای این باند بیش از ۱۸۰ صفحه است، خاطرنشان کرد: این باند بین‌المللی مواد مخدر علاوه بر تعدادی از کشورهای همسایه، در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، تهران و آذربایجان غربی فعالیت کرده و بیش از دو هزار و پانصد حساب بانکی داشته است.

,

صالحی عنوان کرد: تراکنش حساب‌های بانکی متعلق به سرکردگان این باند، بیش از سه هزار و دویست و هشتاد میلیارد ریال بوده است.

,

وی همچنین با اعلام اینکه اموال و دارایی‌های این باند شناسایی و توقیف‌شده است، تصریح کرد: بر اساس حکم دادگاه ؛ دستور مصادره ۱۸ باب مغازه ، تعداد قابل‌توجهی ملک و زمین به همراه مبلغ هجده میلیارد ریال وجه نقد متعلق به اعضای این باند صادر شده است.

,

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با اشاره به کشف بیش از هفت تن و ۱۰۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر از این باند و متعاقب آن، صدور حکم اعدام برای سرکرده این باند بین‌المللی در دادگاه انقلاب شهرستان بندرعباس، بیا کرد: حکم مذکور پس از تأیید در دیوان عالی کشور به مرحله اجرا گذاشته شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه