اخبار داغ

فرماندار بروجرد:

پرونده شورای شهر بروجرد به شورای حل اختلاف استان ارجاع داده می‌شود

پرونده شورای شهر بروجرد به شورای حل اختلاف استان ارجاع داده می‌شود
فرماندار بروجرد گفت: پرونده شورای شهر بروجرد هم اکنون در حال بررسی است و در صورت نیاز و صلاحدید به شورای حل اختلاف استان ارجاع داده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرحیم رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: در پی انتخابات هیات رئیسه شورای شهر بروجرد در سال سوم این شورا، در انتخاب رئیس شورا اختلافاتی در بین اعضا ایجاد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: برای کرسی ریاست شورای شهر بروجرد 2 نفرکاندید شدند و به دلیل داشتن شرایط مساوی، قرار بود قرعه کشی صورت گیرد که یکی از کاندیداها بپذیرفت و به همراه دو تن دیگر از اعضای شورا شهر استعفا دادند.

, وی افزود: برای کرسی ریاست شورای شهر بروجرد 2 نفرکاندید شدند و به دلیل داشتن شرایط مساوی، قرار بود قرعه کشی صورت گیرد که یکی از کاندیداها بپذیرفت و به همراه دو تن دیگر از اعضای شورا شهر استعفا دادند.,

فرماندار بروجرد تصریح کرد: چندین جلسه در شورای شهر برگزار شد تا افراد مستعفی در جلسه حاضر شوند و از استعفای خود دفاع کنند که متاسفانه در جلسات حاضر نشدند و روز گذشته جلسه شورای تامین در همین راستا در فرمانداری برگزار شد.

, فرماندار بروجرد تصریح کرد: چندین جلسه در شورای شهر برگزار شد تا افراد مستعفی در جلسه حاضر شوند و از استعفای خود دفاع کنند که متاسفانه در جلسات حاضر نشدند و روز گذشته جلسه شورای تامین در همین راستا در فرمانداری برگزار شد.,

وی بیان کرد: بعد از دریافت نظر شورای تامین و گزارشات لازم از سوی فرمانداری، پرونده شورای شهر بروجرد پس از جمع بندی و در صورت نیاز به شورای حل اختلاف استان ارجاع داده می شود تا تصمیمات لازم در این راستا اتخاذ شود و رسیدگی و اعلام رای صورت گیرد.

, وی بیان کرد: بعد از دریافت نظر شورای تامین و گزارشات لازم از سوی فرمانداری، پرونده شورای شهر بروجرد پس از جمع بندی و در صورت نیاز به شورای حل اختلاف استان ارجاع داده می شود تا تصمیمات لازم در این راستا اتخاذ شود و رسیدگی و اعلام رای صورت گیرد.,

رحیمی با اشاره به ضرورت تعامل در بین اعضای شورای شهر گفت: نظر ما این بود که اعضای شورای شهر با تعامل و همکاری مشکلات خود را حل کنند اما همکاری نکردند و هم اکنون دو موضوع تعیین ریاست شورا و این که چرا افراد مستعفی در جلسه برای دفاع از استعفای خود حاضر نشدند در استان بررسی می شود.

, رحیمی با اشاره به ضرورت تعامل در بین اعضای شورای شهر گفت: نظر ما این بود که اعضای شورای شهر با تعامل و همکاری مشکلات خود را حل کنند اما همکاری نکردند و هم اکنون دو موضوع تعیین ریاست شورا و این که چرا افراد مستعفی در جلسه برای دفاع از استعفای خود حاضر نشدند در استان بررسی می شود.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه