اخبار داغ

فرماندار شهرستان جاجرم:

۴۵ پروژه با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان در جاجرم به بهره‌برداری می‌رسد

۴۵ پروژه با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان در جاجرم به بهره‌برداری می‌رسد
فرماندار شهرستان جاجرم گفت: در هفته دولت تعداد 45 پروژه با اعتبار 24 میلیارد و 854 میلیون تومان در شهرستان جاجرم افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، رضا آذری، فرماندار شهرستان جاجرم در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان  که به مناسبت هفته دولت اظهارکرد: در هفته دولت سال 98 با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی به صورت متمرکز تعداد 45 پروژه با اعتبار 24 میلیارد و 854 میلیون تومان  افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک،,

وی با بیان اینکه جاجرم در راه توسعه است اظهار کرد:در یک سال گذشته شاهد رشد شاخص های توسعه در زمینه های مختلف در شهرستان بوده ایم و با هدف گذاری انجام شده و مدیریت جهادی و کارعملیاتی توانستیم به بسیاری از اهداف  با همراهی همه مدیران دستگاه های اجرایی و حمایت مردم برسیم.

,

آذری با اشاره به اینکه یکی از پروژه هایی که کاملا در شهرستان متوقف شده بود محور میامی به جاجرم بودف افزود: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته و نظر مساعد استاندار این پروژه تعیین تکلیف شد و منجر به توافق نهایی با وزارت راه و شهرسازی شد و در حال حاضر این پروژه در مرحله تجهیز کارگاه است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

,

فرماندار شهرستان جاجرم در ادامه گفت: یکی دیگر از مطالبات مردم شهرستانهای جاجرم و گرمه در چند سال گذشته تعیین مرز سیاسی دو شهرستان بوده که خوشبختانه در جلسه ای که باحضور مدیر کل تقسیمات سیاسی وزارت کشور و فرمانداران در استان انجام شد تعیین تکلیف شد و به زودی محدوده سیاسی دو شهرستان ابلاغ می شود.

,

وی با بیان اینکه یکی از پروژه های مهم نیمه تمام شهرستان جاجرم  تکمیل فاز دو بیمارستان جواد الائمه (ع)بوده است، گفت: خوشبختانه در راستای خدمت رسانی دولت تدبیر و امید  به مردم این پروژه نیز  با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان تکمیل گردید  و بزودی افتتاح خواهد شد و مورد استفاده مردم شریف قرار خواهد گرفت.

,

مقام عالی دولت در شهرستان جاجرم خاطرنشان کرد: در راستای رونق تولید و تحقق شعار سال کارخانه تولید شمش آلومینیوم به بهره برداری رسید و با راه اندازی این پروژه به صورت مستقیم برای هزار نفر ایجاد شغل شد که گام موثری برای رونق اقتصادی شهرستان و استان است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه