اخبار داغ

مدیرکل دفتر امور پژوهش و فناوری دانشگاه علمی و کاربردی کشور:

برگزاری رویداد شتاب خرما در کرمان/ ۴ مرکز نوآوری دارای مجوز در استان وجود دارد

برگزاری رویداد شتاب خرما در کرمان/ ۴ مرکز نوآوری دارای مجوز در استان وجود دارد
مدیرکل دفتر امور پژوهش و فناوری دانشگاه علمی و کاربردی کشور گفت: رویداد شتاب خرما ۷ آذر در کرمان برگزار خواهد شد و افراد که دارای ایده هستند تا ۳۰ آبان ماه می توانند ایده های خود را به ثبت برسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه آرمان؛ محمدحسین موسی زاده مدیرکل دفتر امور پژوهش و فناوری دانشگاه علمی و کاربردی کشور عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: دانشگاه علمی و کاربردی شغل محور و هدفش تحویل افراد فن آور به جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: تا کنون بیش از ۱۳۰ مرکز نوآوری تخصصی در کنار مراکز علمی و کاربردی وجود دارد؛ امیدواریم شاهد برگزاری ۵۰ رویداد شتاب تخصصی در کشور باشیم.

,

مدیر کل دفتر امور پژوهش و فناوری دانشگاه علمی و کاربردی کشور خاطر نشان کرد: یک گروه از رویدادها توسط مراکز تخصصی اجرا می شود و گروه دیگر رویدادها توسط واحدهای استانی است؛ باید پتانسیل های استانی شناسایی شوند.

,

موسی زاده توضیح داد: با توجه به این که استان کرمان ۲۵درصد خرمای ایران را صادر می کند باید شاهد نوآوری خرما در این عرصه باشیم.

,

وی تشریح کرد: رویداد شتاب خرما ۷ آذر درکرمان برگزار خواهد شد و افراد که دارای ایده هستند تا ۳۰ آبان ماه می توانند ایده های خود را به ثبت برسانند و ما شاهد محصولات جدید خرما در این عرصه باشیم.

,

مدیرکل دفتر امور پژوهش و فناوری دانشگاه علمی و کاربردی ادامه داد: امیدواریم در ۵سال آینده دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی با ایجاد یک شرکت تخصصی در جهت رفع نیازهای منطقه با نگاه نوآورانه فارغ التحصیل شوند.

موسی زاده با اشاره به این که در استان کرمان ۴ مرکز نوآوری دارای مجوز وجود دارد؛ یادآور شد: ۹ درصد سرمایه جهان در ایران است و ما فقط یک درصد جمعیت جهان را داریم و این نشان می دهد که ۸ درصد امکانات ما بلا استفاده است.

مدیرکل دفتر امور پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور ابراز داشت: نگاه و باور درست، کار درست را ایجاد می کند و در رویداد شتاب خرما هدف ما ایجاد همین نگرش است.

,
,
,
,
,

وی اضافه کرد: تعریف ما از شغل، کاری است که با مهارت همراه باشد و ما این مهارت را در دانشگاه علمی کاربردی آموزش می دهیم تا کار به نحو بهتری انجام شود.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه