اخبار داغ

رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‎ای خراسان جنوبی خبرداد؛

کسب 14 مدال طلا و برنز توسط تیم ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی

کسب 14 مدال طلا و برنز توسط تیم ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی
رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی گفت: تیم ورزش پهاوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی در المپیاد برترین‌های ورزش که در استان کردستان شهر سنندج برگزار شد صاحب 14 مدال طلا و برنز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی قمری رئیس هیت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: تیم ورزش پهاوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی در المپیاد برترین‌های ورزش که در استان کردستان شهر سنندج برگزار شد صاحب 14 مدال طلا و برنز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهدی قمری رئیس هیت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با,  ,  , خاورستان, ، اظهار کرد: تیم ورزش پهاوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی در المپیاد برترین‌های ورزش که در استان کردستان شهر سنندج برگزار شد صاحب 14 مدال طلا و برنز شد.,
وی افزود: این المپیاد در راستای برگزاری المپیاد برترین‌های ورزش که توسط وزارت ورزش برگزار می‌شود، انجام شد.
,
 
,
رئیس هیت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی بیان کرد: از خراسان‌جنوبی 19 نفر بین سنین 13 تا 15 سال در این مسابقات شرکت کردند.
,
 
,
قمری عنوان کرد: این مسابقات در سه رشته کشتی پهلوانی، هنرهای فردی و تیمی زورخانه‌ای بوده و از خراسان‌جنوبی در هر سه رشته شرکت کننده داشته‌ایم.
,
 
,
وی اظهار کرد: در رشته تیمی زورخانه‌ای 8 شرکت کننده داشتیم که موفق به کسب مقام سوم در این مسابقات شدند.
,
 
,
رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی گفت: در هنرهای فردی ورزشکاران استان صاحب یک مدال طلا و سه مدال برنز شدند.
,
 
,
قمری با بیان اینکه در کشتی پهلوانی پهلوانان استان به دو مدال برنز دست یافتند، خاطرنشان کرد: در مجموع 14 مدال دستاورد تیم خراسان جنوبی در این مسابقات بود.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: این مسابقات از یکم تا چهارم شهریور ماه برگزار شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه