اخبار داغ

در صحن علنی شورای شهر شیراز اتفاق افتاد؛

صحه گذاشتن بر انتخابات هیئت رئیسه شورا توسط فرماندار شیراز/ شیراز از شاخص های توسعه ای عقب مانده است

صحه گذاشتن بر انتخابات هیئت رئیسه شورا توسط فرماندار شیراز/ شیراز از شاخص های توسعه ای عقب مانده است
فرماندار شیراز با بیان اینکه شیراز از شاخص های توسعه ای عقب مانده است، گفت: شیراز را در سطح دنیا می شناسند لذا باید با یک همت جمعی درصدد جبران این عقب ماندگی باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش شیرازه، اولین جلسه علنی شورای شهر شیراز با ریاست سید عبدالرزاق موسوی در بعداز ظهر شِشم شهریور ماه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به گزارش , شیرازه, شیرازه, ، اولین جلسه علنی شورای شهر شیراز با ریاست سید عبدالرزاق موسوی در بعداز ظهر شِشم شهریور ماه برگزار شد.,
فرماندار شیراز به مناسبت هفته دولت در صحن علنی شورا حضور پیدا کرد؛ محمدرضا امیری شورا را یک نهادِ منتخبِ مردمی دانست که بایستی در راستای تقویت آن تلاش کرد و صحه بر انتخابات هیئت رئیسه که در روز دوشنبه بیست و هشتم مرداد ماه برگزار شد، گذاشت.
,
 
,
وی با اعلام اینکه انسجام و ایفای هر چه بهتر مسئولیت اعضا در این پارلمان شهری درواقع پاسخ دادن به اعتماد مردم است، انتخاب رئیس جدید در شورای شهر را گویای تغییر رویکرد و قرار دادن تعامل و انسجام در اولویت اعضای شورا عنوان کرد.
,
 
,
فرماندار شیراز همچنین با اظهار اینکه برعهده گرفتن مسئولیت اجتماعی و نمایندگی مردم شجاعت می خواهد، بیان کرد: علیرغم اینکه با بداخلاقی مسائل منفی به شورا نسبت داده می شود، شاهد کارنامه خوبی از شورا هستیم.
,
 
,
به گزارش شیرازه، هفته گذشته نامه فرماندار شیراز خطاب به شورا پیش از آنکه به خود شورا برسد در فضای مجازی منتشر شده بود که نهایتا بازخورد خوبی نداشت.
, شیرازه,
 
,
نامه فرماندار شیراز پیش از آنکه به مقصد برسد در فضای مجازی توزیع و به دست عضو علی البدل و دیگر اعضای اصلی شورا رسیده و این قضیه منتج به ایجاد یکسری حواشی شده بود.
,
 
,
جای سوال است که اگر این موضوع صحت دارد چرا هیچ گونه برخوردی با فرد یا افرادی که نامه را منتشر کرده اند نشده و تنها اعلام می شود که نامه برای شورا ارسال نشده بود!
,
 
,
محتوای نامه درخصوص دستور فرماندار شیراز برای معارفه عضو علی البدل شورای شهر شیراز به عنوان جانشین مهدی حاجتی عضو زندانی شده این پارلمان شهری بود.
,
 
,
امیری بیان کرد: انتشار این نامه در فضای مجازی (پیش از ارسال برای شورا)، به قضاوت های نابجا و تشویش اذهان عمومی منجر شد.
,
 
,
فرماندار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع عقب ماندگی شیراز از شاخص های توسعه ای پرداخت و گفت: این در حالی است که شیراز را در سطح دنیا می شناسند لذا باید با یک همت جمعی درصدد جبران این موضوع باشیم.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه این عقب ماندگی را نباید دال بر کم کاری مسئولان دوره های گذشته عنوان کنیم، مهاجرت به شیراز از استان های همجوار تاثیرگذار در این مقوله دانست.
,
 
,
امیری بیان کرد: مدت زمانی طولانی (حداقل سه سال) برای رسیدن به متوسط استانی در این راستا لازم است.
,
 
,
فرماندار شیراز در ادامه به معضلات شیراز از جمله حاشیه نشینی اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه این مشکل به روستاها نیز کشیده شده و باید برای جبران این مسائل، باید تلاش های لازم برای جذب اعتبارات صورت گیرد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه