اخبار داغ

امام جمعه فردوس:

مردم جهان از برنامه‌های ضدبشری آمریکا رنج می‌برند/ دولت نمره قبولی دریافت نمی‌کند

مردم جهان از برنامه‌های ضدبشری آمریکا رنج می‌برند/ دولت نمره قبولی دریافت نمی‌کند
امام جمعه فردوس گفت: امیدواریم دولت در ارائه خدمت به مردم شریف و ولایت‌مدار موفق شود اما نمره قبولی را دریافت نمی‌کند چراکه وضعیت اقتصادی مردم به شدت ملتهب است، بازار ثبات ندارد، نظارت نمی‌شود و گرانی بیداد می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و روز مبارزه با تروریست، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: کشور ما قربانی تروریست است و در این جریان 17 هزار مرد، زن و کودک بی‌گناه به شهادت رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با , خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  در خصوص سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و روز مبارزه با تروریست، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: کشور ما قربانی تروریست است و در این جریان 17 هزار مرد، زن و کودک بی‌گناه به شهادت رسیدند.,

وی افزود: متأسفانه تبلیغات سوء آمریکا باعث شده است که نه‌تنها کشور ما به عنوان یک کشوری که قربانی تروریسم است معرفی نشود بلکه کشور ما را به عنوان کشور حامی تروریسم معرفی کنند.

,

امام جمعه فردوس با اشاره به این‌که تروریست دولتی در آمریکا وجود دارد، گفت: تمام مردم جهان از برنامه‌های ضدبشری آمریکا رنج می‌برند اما متأسفانه تبلیغات وسیع آن‌ها از طریق آنتن‌ها و ماهواره‌ها توانسته‌ آن‌ها را طوری در دنیا معرفی کند که جانب‌دار حقوق‌بشر هستند در صورتی که زندان‌های آمریکا بیشترین زندانی را دارد.

,

حجت‌الاسلام بابایی تصریح کرد: کشورهای مختلف دنیا با برنامه‌های ضدبشری آمریکا درگیر هستند و ترور در کلیه کشورها توسط آمریکا برنامه‌ریزی می‌شود.

,

وی با اشاره به این‌که آمریکایی‌ها با صراحت برنامه ترور دانشمندان هسته‌ای ما را قبول کردند، افزود: دنیا متوجه این قضیه است که تبلیغات آمریکا باعث شده که خود را طرفدار حقوق‌بشر معرفی کند اما ضدبشری‌ترین کشور آمریکا است.

,

امام جمعه فردوس با اشاره به این‌که منافقین به دلیل این‌که در مخالفت با ایران با آمریکا همنوا هستند از لیست تروریست‌ها توسط این کشور خارج شدند، گفت: دنیا متوجه جریان جانبداری آمریکا از تروریست است.

,

حجت‌الاسلام بابایی تصریح کرد: هر سال که می‌گذرد ما دنیا را متوجه گرفتاری‌های دنیا با آمریکا می‌کنیم و تبلیغات ما توانسته در دنیا جایگاهی پیدا کند و ان‌شاءالله افول دولت آمریکا به دلیل این جنایت‌ها، جنگ‌افروزی‌ها و خیانت‌هایی که بر بشریت می‌کند نزدیک است.

,

وی با اشاره به هفته دولت، افزود: امیدواریم دولت در ارائه خدمت به مردم شریف و ولایت‌مدار موفق شود اما نمره قبولی را دریافت نمی‌کند چراکه وضعیت اقتصادی مردم به شدت ملتهب است، بازار ثبات ندارد، نظارت نمی‌شود و گرانی بیداد می‌کند.

,

امام جمعه فردوس به سخن امام راحل مبنی بر این‌که به همه دولتمردان توصیه می‌کردند "جانبدار قشر ضعیف و پابرهنه باشید" اشاره کرد و گفت: امیدواریم دولت به مناسبت هفته دولت فکری برای قشر ضعیف جامعه کند تا این فشار اقتصادی از روی مردم برداشته شود.

,

حجت‌الاسلام بابایی تصریح کرد: امیدواریم دولت بتواند در برنامه‌های آتی هرچه زودتر التهاب را از بازار بردارد، تورم را کم، نظارت را بیشتر و دست دلالان و واسطه‌گرها را کوتاه کند.

,

وی افزود: دولت و ملت باید با گوش‌دادن به حرف مقام معظم رهبری و تبعیت از ایشان اقتصاد مقاومتی را عملی کنند تا وضعیت به حالت مطلوبی برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه