اخبار داغ

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج:

اجازه شکل‎گیریِ بحران در فضای مجازی علیه نظام جمهوری اسلامی را نمی‌دهیم

اجازه شکل‎گیریِ بحران در فضای مجازی علیه نظام جمهوری اسلامی را نمی‌دهیم
مسلم معین، رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گفت: تشکیل شبکه مردمی سایبری انقلاب برگرفته از کارویژه بسیج است و به فضل الهی اجازه شکل‎گیریِ بحران در فضای مجازی علیه نظام جمهوری اسلامی را نمی‌دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسلم معین، رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در همایش "خاکریزهای مجازی" در جمع فعالان فضای مجازی اظهار کرد: یک اشکال و اشتباهی که از ابتدای بروز فضای مجازی در کشور اتفاق افتاده است، ترجمان غلط از واژه سایبراسپیس به ترجمه تحت اللفظیِ بی معنایی به عنوان فضای مجازی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: از این کلمه چیزی که به ذهن متبادر می‎شود فضایی است که وجود ندارد  و یا زندگی دوم است در حالیکه یک ریاضیدان آلمانی واژه سایبرنتیک را به آن اطلاق کرد که  به معنای کنترل، رهبری و مفهوم کنترل یک ذهن برتر نسبت به یک پستتر را در خود گنجانده و این مفهوم را در ذهن متبادر میکند که فضای سایبری یک فضای کنترل است.

, , ,

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گفت: رژیم پهلویِ اول با تمام بنگاهها اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و مردمی و حتی امکانات کشورهای متخاصم تلاش میکند تا پوشش مردم ایران را تغییر دهد اما موفق نمیشود و از دل آن تلاشها جمهوری اسلامی بیرون میآید.

, , , , , ,

وی افزود: در حال حاضر روزانه تفاوتهای بارزی در فرهنگ و سبک جامعه دیده میشود که این مسئله ناشی از بهرهبرداری حداکثری دشمن از همین ابزار کنترل ذهن و تغیرر باورهاست.

, , , ,

معین در ادامه گفت: امروز هدف دشمن قطعا و بدون تردید براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران با استفاده از همین ابزار کنترل ذهن و فضای مجازی است.

,

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج افزود: تغییر نظام جمهوری اسلامی نیز تنها به معنای تغییر ساختاری نیست بلکه ممکن است همین قوه‎ها و نهادهای حاکم استحاله شوند و بدون کارویژه خود وجود داشته باشند.

,

وی خاطرنشان کرد: پایشی انجام شد از سالهای 88 تا 97 در کشور که نشان میدهد جریانسازیِ جریان انقلاب و نیروهای انقلابی که بتوانند خط اصلی رسانهای در فضای مجازی شوند، بسیار کم بود.

, , , , ,

معین گفت: پس از تشکیل شبکه سایبری و هم‎افزائی نیروهای بسیج در فضای مجازی اقدامات بسیار موثری حتی در ابعاد بین‌المللی انجام شد.

,

وی بیان کرد: تشکیل شبکه مردمی سایبری انقلاب برگرفته از کارویژه بسیج است و اکنون دریای عظیم چند ده هزار نفری در شبکههای اجتماعی باعث سردرگمی جریان مقابل شده است.

, ,

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در پایان تصریح کرد: به فضل الهی اجازه شکلگیریِ بحران در فضای مجازی علیه نظام جمهوری اسلامی را نمی‌دهیم.

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه