اخبار داغ

معاون توسعه مشارکت‎های مردمی کمیته امداد البرز؛

313 بسته ارزاقِ "رسم ابرار" بین سادات نیازمند کمیته امداد توزیع شد/ تهیه سبد تحصیلی 400 هزار تومانی برای دانش‎آموزان در جشن عاطفه‎های البرز

313 بسته ارزاقِ "رسم ابرار" بین سادات نیازمند کمیته امداد توزیع شد/ تهیه سبد تحصیلی 400 هزار تومانی برای دانش‎آموزان در جشن عاطفه‎های البرز
رضا لشینی گفت: جشن عاطفه ها از 7شهریور 98 آغاز شده و تا 31 شهریور و نیمه اول مهر ماه در بین دانش آموزان سراسر کشورفعال است و شهروندان و مدارس در این جشن مشارکت خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون توسعه مشارکت‎های مردمی کمیته امداد البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: در راستای اجرای طرح رسم ابرار 313 بسته ارزاق با قیمت 80 میلیون توسط بین خانواده سادات زیرمجموعه کمیته امداد .در حال توزیع است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

رضا لشینی همچنین درباره پویش جشن عاطفه‎ها افزود: از 7شهریور این برنامه در استان البرز آغاز شده و تا 31 شهریور و نیمه اول مهر ماه در بین دانش‎آموزان سراسر کشورفعال است و شهروندان و مدارس در این جشن مشارکت خواهند کرد.

,
وی با اشاره به اینکه صنوف مختلف، مراکز تجاری، خیرین و ... از ابتدای شهریور ماه با تعامل با کمیته امداد کمک های ود را به دانش آموزان نیازمند آغاز کرده اند، اظهار داشت: 7 شهریور ماه در پایگاه های اصلی، و 8 شهریور ماه در مصلی های نماز جمعه کمک های مردم جمع آوری شد. 
,
 
,
لشینی شعار جشن عاطفه‎ها را "با رنگ مهر رویایی بسازیم" عنوان و تصریح کرد: روز چهارشنبه 10 مهرماه کلیه مدارس کشور میزبان جشن عاطفه خواهند بود و پیش  بینی شده است برای هر دانش آموز یک سبد تحصیلی به ارزش 400 هزار تومان فراهم شود. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه 110 پایگاه در مصلی های نماز جمعه، مساجد و پایگاه های مستقر در سطح شهر اقدام به جمع آوری کمک ها کردند، گفت: کمک به ساخت مدارس آسیب دیده در سیل، تهیه بسته تحصیلی دانش آموزان و پویش هر کاسب یک دانش آموز از جمله اهداف جشن عاطفه ها در سال 98 است. 
,
 
,
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: درآمدهای نقد و کالا  سال 97 جمع آوری شده در جشن عاطفه ها، 54 میلیارد ریال در قالب دفاتر کمیته امداد و 13 میلیارد ریال از طریق مراکز نیکوکاری بود. 
,

انتهای پبام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه