اخبار داغ

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان:

آغاز اسکان مسافرین پایتخت شور و شعور حسینی از پنجم محرم در زنجان/ محدودیتی برای اسکان مهمانان اباعبدالله الحسین(ع) وجود ندارد

آغاز اسکان مسافرین پایتخت شور و شعور حسینی از پنجم محرم در زنجان/ محدودیتی برای اسکان مهمانان اباعبدالله الحسین(ع) وجود ندارد
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان‏ از آغاز اسکان مسافرین پایتخت شور و شعور حسینی از پنجم محرم در زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شهامی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه اسکان حسینیه اعظم زنجان در ایام محرم اظهار کرد: در سال‎های قبل ما بحث اسکان را داشتیم اما حدود دو سالی است که این کار به‎صورت منسجم در حسینیه اعظم زنجان انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه حدود 20 نفر از خادمین در بخش اسکان فعالیت دارند، ابراز کرد: اسکان در حسینیه اعظم زنجان به این شکل است که تمام ظرفیت‌های اسکان در شهر زنجان احصا شده و در اختیار واحد اسکان قرار می‌گیرد.

,

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه از روز پنجم محرم تا 12 محرم اسکان را برای مسافرین در نظر گرفتیم، خاطرنشان کرد: وعده صبحانه برای تمام مسافرین در نظر گرفته شده و یک وعده غذای گرم نیز به عنوان تبرک ارائه خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه از سال گذشته خود مردم برای اسکان مسافرین دهه محرم زنجان پای کار آمدند، عنوان کرد: این موضوع به نوعی حال و هوای اربعین را در زنجان گسترش می‌دهد چرا که مردم پایتخت شور و شعور حسینی نیز به نوعی پذیرای زائرین اباعبدالله هستند.

,

شهامی با اشاره به اینکه فرهنگ اربعین باید گسترش یابد، ادامه داد: مردم سال گذشته استقبال خوبی داشتند و بالغ بر 20 خانواده منزل خود را در اختیار مسافرین شرکت کننده در عزاداری مردم زنجان قرار دادد.

,

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود 7 هزار نفر روز اسکان را در ایام محرم داشتیم، گفت: امسال با پیش بینی های انجام شده ظرفیت اسکان افزایش یافته است.

,

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان ‏با اشاره به اینکه سال گذشته دو روز اسکان پیش بینی شده بود، اظهار کرد: امسال هیچ محدودیتی برای اسکان نداریم و از تمام ظرفیتها برای اسکان استفاده خواهیم کرد.

,

وی با بیان اینکه ظرفیت حسینیه اعظم باعث شده تا بحث توریسم مذهبی در زنجان توسعه یابد، خاطرنشان کرد: ما امسال برای شرکت کنندگان در دسته عزاداری زینبیه اعظم نیز ظرفیت اسکان داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه