اخبار داغ

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی:

خراسان شمالی با کسب ۳۲ مدال در جایگاه ۱۳ المپیادهای ورزشی کشور ایستاد/ "سامبو"؛ مدال‌آورترین رشته ورزشی استان

خراسان شمالی با کسب ۳۲ مدال در جایگاه ۱۳ المپیادهای ورزشی کشور ایستاد/ "سامبو"؛ مدال‌آورترین رشته ورزشی استان
معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی تعداد مدال های کسب شده خراسان شمالی را تاکنون 32 مدال اعلام کرد و گفت: خراسان شمالی با کسب 13 مدال طلا، پنج مدال نقره، 14 مدال برنز در جایگاه سیزدهم کشور قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد بروهی، معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک  با بیان اینکه المپیاد های استعدادهای برتر ورزشی کشور،  تمامی رشته های ورزشی را شامل می شود، اظهار کرد: این مسابقات پشتوانه ای مستحکم برای آینده ورزش کشور خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

بروهی اضافه کرد: مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در سال جاری از 31 مرداد ماه آغاز و تا روز 11 شهریور ادامه دارد.

,

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران از 42 رشته ورزشی از سراسر کشور در این مسابقات حضور دارند، گفت: ورزشکاران خراسان شمالی در 38 رشته ورزشی در این المپیاد شرکت کرده اند و دلیل عدم حضور برخی از این رشته ها نبود این رشته در استان بوده است.

,

بروهی تعداد مدال های کسب شده خراسان شمالی تاکنون را 32 مدال اعلام کرد و افزود: خراسان شمالی با کسب 13 مدال طلا، پنج مدال نقره،   14 مدال برنز در جایگاه سیزدهم کشور قرار گرفته است در حالی که سال گذشته  در جایگاه سی و یکم  قرار داشت.

,

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: رقابت ها در دو رشته جودو و روئینگ در حال برگزاری است که با کسب مدال و اعلام نتایج در این رشته ها جایگاه استان  در جدول رده بندی تغییر خواهد کرد.

,

معاون ورزش اداره ورزش و جوانان استان بیان کرد: ورزشکاران خراسان شمالی بیشترین مدالها را در رشته سامبو با 5 مدال طلا، یه نقره و یک برنز کسب کردند.

,

بروهی گفت: شرکت کنندگان در این المپیاد که موفق به کسب مدال نشوند نیز به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند و بعد از گذراندن اردو و تست می توانند در جایگاه بالاتری قرار بگیرند.

,

وی همچنین یادآور شد: خراسان شمالی نیز میزبان سه رشته ورزشی سامبو، روئینگ زنان و مردان بوده ، استان برای میزبانی در رشته های ورزشی زیادی از جمله بوکس، جودو، کونگفو، متقاضی شد اما براساس سیاستهای وزارت و برخورداری تمامی استانها از شرایط میزبانی، با بقیه رشته ها موافقت نشد.

,

بروهی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده اعتبارات حضور در المپیاد ها در اواخر فروردین ماه سال جاری به تمامی هیئت ها تزریق شد و در صورتی که هیئتی با کاستی مواجه شد، حمایت ها انجام می شود و تمامی اعزام ها توسط اداره ورزش و جوانان انجام شده است.

,

وی با اشاره به اینکه در زمینه ورزش خواسته ها و متقاضیان بالا اما در بخش منابع مالی محدودیت وجود دارد، خاطر نشان کرد: این عامل باعث به وجود آمدن مشکلاتی می شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه