اخبار داغ

گرد و غبار بی توجهی بر پیکر پروژه ۳۷ ساله در پارسیان/ تردد بیش از ۳۰۰ صیاد شهر دشتی در جاده ای ناهموار

گرد و غبار بی توجهی بر پیکر پروژه ۳۷ ساله در پارسیان/ تردد بیش از ۳۰۰ صیاد شهر دشتی در جاده ای ناهموار
مسیر شهر دشتی به اسکله صیادی جواد الائمه(ع) سالیان سال است که ناهموار باقی مانده و هیچ توجهی بر ادامه فعالیت این پروژه نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سالیان پیش برای دسترسی آسان تر مردم و صیادان شهر دشتی در جنوب شهر پارسیان به ساحل و اسکله جواد الائمه(ع)، راه ارتباطی پایه گذاری شد که اکنون با گذشت ۳۷ سال هنوز پیشرفتی نکرده و ناهمواری های آن به قوت خود باقی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

سلیمانی، رئیس شورای شهر دشتی، با بیان اینکه سالیان سال از ایجاد مسیر شهر دشتی به ساحل توسط جهاد سازندگی می گذرد اما پیشرفتی نکرده است، گفت: مسیر شهر دشتی و روستاهای اقماری به دریا و روستاهای ساحلی به علت خاکی بودن و عدم زیرسازی مناسب، در تابستان و زمستان رانندگان را دچار مشکلاتی می نماید.

,

, ,

وی، افزود: این مسیر دارای چهار پل است که سه پل ساخته شده و یک پل دیگر نیز هنوز اقدامی در جهت ساخت آن انجام نشده و همچنین یک گردنه خطرناک نیز در این مسیر بود که خدا را شکر با زیرسازی آن مسیر رفت و آمد را بهبود بخشیده است.

,

رئیس شورای اسلامی شهر دشتی، نبود بودجه را مشکل اساسی دانست و تاکید کرد: پیمانکار این پروژه هر از گاهی فعالیتی را انجام می دهد ولی باز هم به علت نبود بودجه دست از کار می کشد، در شورای برنانه ریزی ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود که این فقط روی کاغذ بوده و مشخص نیست که تخصیص داده شود یا نه.

,

, ,

سلیمانی، طول این مسیر را چهار کیلومتر عنوان و تصریح کرد: ۸۰ قایق به همراه ۲۴۰ صیاد از شهر دشتی و همچنین صیادان زیادی از روستاهای این شهر در این مسیر ناهموار تردد می کنند که ممکن است خطراتی جان آنها را تهدید کند و این مسیر نسبت به مسیر پارسیان_ بستانو که ۲۰ کیلومتر می باشد برای رانندگان به صرفه تر و مناسب تر خواهد بود.

,

یکی از صیادان شهر دشتی نیز گفت: سالهای زیادی است که از این مسیر پرخطر با موتورسیکلت عبور می کنم و تاکنون موتورسیکلت های زیادی را به خاطر خرابی راه عوض کرده و همچنین در دو مرحله با زمین خوردن زخمی شده ام.

,

شهر دشتی با جمعیتی بالغ بر ۵ هزار نفر و همچنین دارای یک هزار و 290 خانوار در جنوب پارسیان واقع شده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه