اخبار داغ

امام جمعه آمل اعلام کرد

برگزاری تجمع بزرگ بصیرت عاشورایی در آمل

برگزاری تجمع بزرگ بصیرت عاشورایی در آمل
امام جمعه آمل گفت: هدف ما از برگزاری تجمع بزرگ بصیرت عاشورایی در هفتم محرم، به عنوان یک کار فرهنگی و ماندگار در شهر و دیار علویان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی یکشنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه هدف ما از برگزاری تجمع بزرگ بصیرت عاشورایی در هفتم محرم، به عنوان یک کار فرهنگی و ماندگار در شهر و دیار علویان است اظهار کرد: دسته روی هفتم محرم الحرام از دیرباز در آمل مرسوم بود ولی متاسفانه چندین سالی است که برگزاری این مراسم کمرنگ شده است.

وی با بیان اینکه این مراسم با همت مسئولین و مردم عزیز چهار سال است که احیا و به صورت متوالی برگزار می شود، تصریح کرد: این تجمع هر سال از سال قبل باشکوه‌تر است و امسال نیز برای اولین بار این مراسم به صورت پخش زنده از طریق صداوسیمای استان مازندران به روی آنتن خواهد رفت.

فرماندار ویژه آمل نیز در ادامه با بیان اینکه برگزاری تجمع بزرگ بصیرت عاشورایی در هفتم محرم الحرام نیازمند عزم عمومی مسئولین ، ارگان ها ، ادارات و مردم این شهرستان است، خاطرنشان کرد: عزاداری هفتم محرم الحرام در شهرستان آمل که با جمعیت بالغ بر دویست و 40 هزار نفر به عنوان سومین شهر بزرگ استان محسوب می شود انتظار می‌رود با حضور جمعیتی بیشتر از سال گذشته برگزار شود.

سید جعفر رسولی به لزوم اطلاع رسانی گسترده در سطح شهر برای این مراسم اشاره کرد و افزود: همه افراد باید از ظرفیت اطلاع رسانی خود در این زمینه استفاده کنند تا جمعیت عظیمی برای عزاداری سیدالشهدا در شهری که قدمت فرهنگی اسلامی بالایی دارد گردهم بیایند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه