اخبار داغ

زیر و رو کشیدن "محمد عزیزی" در مجلس برای مردم!

شاکی بازار سیاه خودروسازی، اخلالگر بازار خودرو از آب درآمد

شاکی بازار سیاه خودروسازی، اخلالگر بازار خودرو از آب درآمد
اخیرا کلیپی از مواضع محمد عزیزی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که وی نسبت به بازار خودرو گلایه دارد و داعیه دار معیشت مردم شده است!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، طی روزهای اخیر محمد عزیزی که نماینده دوره دهم از حوزه انتخابیه ابهر و خرمدره و سلطانیه در استان زنجان است، به واسطه «معاونت در اخلال بازار خودرو» بازداشت و با قید وثیقه آزاد شد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از تیتریک, تیتریک,
پس از حضور وی در مجلس، اخیرا کلیپی از مواضع این نماینده در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که وی نسبت به بازار خودرو گلایه دارد و داعیه دار معیشت مردم شده است. 
,
 
,
عزیزی در این کلیپ که از صحن علنی مجلس گرفته شده است می گوید" مردم بزرگوار ایران اسلامی، بدانید ما چهل سال است در تحریم هستیم، چهل سال است به خاطر عقایدمان و اسلامیتمان در فشار هستیم اما جمهوری اسلامی ایران همچنان پایدار و پاینده بوده است و از این به بعد هم خواهد بود". 
,
 
,
این جملات با "احسنت" دیگر نمایندگان مواجه می شود و عزیزی ادامه می دهد؛ "ما عزتمان را به ذلت تبدیل نخواهیم کرد، دوستان گرامی باید قبول کنیم وضعیت اقتصادی، وضعیت مناسبی نبوده و حال اقتصاد این روزها خوب نیست. 
,
 
,
بازار ارز و مسکن آشفته است، بازار خودرو افتضاح است به کجا می رویم؟ ارگان های نظارتی چه می کنند؟ سازمان تعزیرات حکومتی برای میوه فروش و بقال به خاطر گرانفروشی و احتکار، جریمه های قابل توجهی و حتی پلمب اعمال می کند اما آیا در بحث خودرو و عدم ارائه خودرو به خودروسازها که باعث ایجاد بازار سیاه گردید ورود کردند؟". 
,
 
,
حال این نماینده که با روش مذکور از مردم دفاع کرده و به عوامل نظارت بر بازار خودرو می تازد باید پاسخگوی مردمی که گرفتار بازار سیاه خودرو شدند و سرمایه آنها به تاراج رفته باشد.
,
 
,
چگونه می شود محمد عزیزی در مجلس به ایراد سخنرانی از بازار سیاه خودرو و وضعیت افتضاح آن گلایه کند در حالی که پشت پرده این ماجرا به عواملی همچون وی باز می گردد که در نهایت منجر به بازداشت و آزادی وی با وثیقه میلیاردی شد. 
,
 
,
در خاتمه باید گفت نمایندگانی که به مجلس می روند تا حق مردم را مطالبه کنند، گویا آب و هوای لابی در راهروهای قوه مقننه به مذاقشان خوش می آید و دست به اقداماتی می زنند که مردم را از انتخابشان پشیمان کنند.  
,
 
انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه