اخبار داغ

در گفتگو با شهردار سابق فردیس مطرح شد؛

پشت پرده پرداخت 450 میلیون تومانی به شورا، مصوبه داخلی اعضا بود/ بودجه ایاب و ذهاب، اقدامی غیرقانونی برای برداشت از خزانه شورا

پشت پرده پرداخت 450 میلیون تومانی به شورا، مصوبه داخلی اعضا بود/ بودجه ایاب و ذهاب، اقدامی غیرقانونی برای برداشت از خزانه شورا
منوچهر غفاری گفت: اعضای شورا با یک مصوبه داخلی به واسطه در اختیار داشتن خودروی شخصی، هزینه ایاب و ذهاب خود را هر ماه دریافت می کردند که اقدامی غیر قانونی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، روز جمعه بود که دادستان عمومی و انقلاب فردیس اعلام کرد در زمان شهردار سابق این شهرستان، مبلغ 450 میلیون تومان به اعضای شورای اسلامی شهر فردیس به صورت غیرقانونی پرداخت شده بود و این موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
شهردار سابق فردیس درباره پشت پرده این 450 میلیون تومان به خبرنگار تیتریک، گفت: اعضای شورای شهر فردیس مبلغی را هر ماه تحت عنوان هزینه ایاب و ذهاب دریافت می کردند اما با بررسی های سازمان بازرسی پرونده ای در این باره تشکیل شد. 
, تیتریک,
 
,
منوچهر غفاری افزود: دادستان به اعضای شورای شهر اعلام کرد این پرداخت‎ها غیر قانونی بوده و آنها مبالغ را بازگرداندند که این اعتبار نیز از محل بودجه شورا بود و شهرداری این مبلغ را پرداخت نکرده بود. 
,
 
,
وی اظهار داشت: اعضای شورا یک لایحه داخلی به تصویب گذاشته بودند و از طریق خزانه داری شورا این مبلغ را دریافت می کردند که رقمی قریب به 50 میلیون تومان به ازای 2 سال ایاب و ذهابِ هر شخص بود. 
,
 
,
شهردار سابق فردیس درباره غیر قانونی بودن این پرداختی به اعضای شورا، تصریح کرد: بر اساس آن چیزی که در قانون دیده شده است، پرداخت ها انجام می شود و برای اعضای شورا حقوق ثابتی وجود ندارد و آنها صرفا حق الجلسه دارند و به تعداد جلسات و کمیسیون ها مبلغی دریافت می کنند. 
,
 
,
وی گفت: مازاد بر مسئله مذکور بودجه ای در قانون دیده نشده است اما اعضای شورا با یک مصوبه داخلی به واسطه در اختیار داشتن خودروی شخصی هزینه ایاب و ذهاب خود را هر ماه دریافت می کردند که اقدامی غیر قانونی بود.  
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه